R Andersen Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Ble litt pussing, grunning og lakkering i dag. Ikke mye igjen nå, så da er det straks tid for å begynne å montere sammen bilen igjen.. Pusset ned overflaterust rundt dekselet over bensintanken. Litt zinkgrunning. Fått på litt lakk på det siste av overflaterust under bilen. Viktig at holderene til bensintanken er nylakkerte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Dette må bli Gromt!!! Deilig å se at alt blir Vasket,shinet og byttet Liker bredderne! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Har gått igjennom tråden din nå, moro lesning dette! Gleder meg til å se S54'en i motorrommet Så denne videoen for noen år siden på YouTube, kanskje det hadde vært noe for deg som skal satse på rundetider?! http://m.youtube.com/watch?v=73-3epSENYg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Takk for det! Så jo interessant ut den vingen, men etter hva jeg forstod så kostet den 7000,- dollar, så da er nok det litt over mitt budsjett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Shekka ikke pris før jeg sendte linken, var litt vell drøyt ja R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Bimmer Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Da har jeg også fått lest gjennom hele tråden din !Må si dette ser ut til å være et spennende prosjekt altså ! Men la merke til ÉN ting (ettersom jeg er lakkerer selv), brukerdu ikke klarlakk når du lakkerer de smådelene dine? De ser da så forbanna matte ut.. hehe..Tommelen opp for prosjektet ditt hvertfall ! Og ein fortsatt god helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Er samme teknologi som Pagani bruker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Må si dette ser ut til å være et spennende prosjekt altså ! Men la merke til ÉN ting (ettersom jeg er lakkerer selv), bruker du ikke klarlakk når du lakkerer de smådelene dine? Takk for det! De er lakkert med Hammerite, og den skal vel ikke ha klarlakk? Uansett ingen utstillingsbil dette... Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Her har det skjedd fint lite i sommer. Venter fortsatt på noen deler som aldri kommer, så motivasjonen har vært litt i kjelleren.. Samt at sommeren har vært vanvittig bra, så har vært mer fristende med strand og grilling med familien, enn å ligge i en mørk og kald garasje.. Men nå er motivasjonen på vei igjen, så regner med det blir litt mer action i garasjen fremover! Fått lakkert 4 stk. 9x18" E46 M3 felger, og synes resultatet ble bra. Hva synes folket om fargevalget? Har også kjøpt et sett med 255/35 Federal 595 RS-R som skal monteres på felgene. Disse blir gate-, test, og innjusteringsdekk. Har tenkt til å kjøre med Michelin Cup-dekk når bilen blir klar. Fikk disse for 1000,- pr. stk, så da var det jo verdt å teste de. Nupen1 og JE Motorsport reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Tør eg spør kor delene du venter på kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Tror du vet svaret.... Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Tøft. Er på jakt etter samme felgene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Ble tøffe felgene, men er det originalfelger? Tenker på iht Innpresset;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Ja, er originale bakfelger, altså 9x18". Har god plass jeg, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Ja, er originale bakfelger, altså 9x18". Har god plass jeg, vettu! Så du har 4 bakfelger?! Tenkte Innpresset ble litt feil foran i og med breddinga;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå