Erlendmelk Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hei Har vært å sett på en e32 750il, men er litt usikker på hva den egentlig er verdt, hva tror dere? Den har stått ute i mange år. Ble satt fra seg da motoren fjusket og stoppet når den ble varm. Ble sagt den har vært inne på et verksted for å fikse det. Da ble noen sensorer skiftet (vet ikke hvilke) og den gikk bedre ei stund før den ble lik som før igjen. Ellers er det jo en 750il så er en del utstyr. Svart skinn. Litt treg rullegardin bak og noen småting sikkert. Vanskelig å se om det er rust på kanalene pga "deksler"/sideskjørt, men kunne se at det var overflaterust på jekkfestene, så regner egentlig med at det er litt.. Det som var værst egentlig med bilen, er at det har kommet endel mugg på baksetet og dørsider bak.. + litt på ryggen på stolene. Førersetet var også litt ødelagt så man fikk ikke justert ryggen. Er da selvsagt fukt så sikkert rust i gulv osv? Kunne se ut som det var endel rust under batteriet også. Et dårlig bilde: Hva tror dere er en grei pris på denne?
Muztang289 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Km stand er vel alfa omega og ha om man skal estimere en pris på en bil..?
Erlendmelk Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 vet ikke km-standen! Var ikke strøm på bilen så ble ikke startet mens jeg var der eller
Muztang289 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hm, ville nå ikke gitt så alt for mye for den når motoren ikke har vært frisk og har stått i mange år.. Gir du 5 tusen så taper du hvertfall ikke penger om det er katta i sekken.. Masse deler å selge
Jørgen-A Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 har som du vet selv lurt litt på denne. er e topputstyrt 750il. men som sagt ganske shabby. rep ojekt er det. hadde ikke bdtalt ett øre over 20 for den selv. for skal den bli strøken snakker vi helakering mm. men akurat det med motoren er tror jeg er en smal sak da.
ReiRud Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Den bør du få billig..prøvde den en tur når den gikk som normalt... Bedre med e34 mener nå jeg da..!
rolfi Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 har som du vet selv lurt litt på denne. er e topputstyrt 750il. men som sagt ganske shabby. rep ojekt er det. hadde ikke bdtalt ett øre over 20 for den selv. for skal den bli strøken snakker vi helakering mm. men akurat det med motoren er tror jeg er en smal sak da. Motorproblemer på disse kan være skumle. Har drevet litt på og av med min, i 2 år. Den går enda like dårlig... Det er ikke akkurat billig å prøve ting og tang for å se om det blir bedre heller Etter 12 dyser, 4 nye sensorer, pluggledningsett, tennpluggsett, fordelerlokk, rotorer, bensinslanger, vakuumslanger, overhalte gasspjeld, luftmassemålere, bensinpumper, bensinfilter og diverse annet, gir man liksom litt opp når det ikke blir bedre Og deler som er spesielle for V12 motoren, de koster. Deler som passer fra andre, må man ha dobbelt av. Men når de går skikkelig, er visst motoren en drøm.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Bare ikke glem at dette er biler som om en 3-5 år begynner å stige i pris, er jo tross alt BMW sin første V12er dette er
helgeb Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 har som du vet selv lurt litt på denne. er e topputstyrt 750il. men som sagt ganske shabby. rep ojekt er det. hadde ikke bdtalt ett øre over 20 for den selv. for skal den bli strøken snakker vi helakering mm. men akurat det med motoren er tror jeg er en smal sak da. Motorproblemer på disse kan være skumle. Har drevet litt på og av med min, i 2 år. Den går enda like dårlig... Det er ikke akkurat billig å prøve ting og tang for å se om det blir bedre heller Etter 12 dyser, 4 nye sensorer, pluggledningsett, tennpluggsett, fordelerlokk, rotorer, bensinslanger, vakuumslanger, overhalte gasspjeld, luftmassemålere, bensinpumper, bensinfilter og diverse annet, gir man liksom litt opp når det ikke blir bedre Og deler som er spesielle for V12 motoren, de koster. Deler som passer fra andre, må man ha dobbelt av. Men når de går skikkelig, er visst motoren en drøm. feilen er vel slitte kamaksler på disse motorene!!
rolfi Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 har som du vet selv lurt litt på denne. er e topputstyrt 750il. men som sagt ganske shabby. rep ojekt er det. hadde ikke bdtalt ett øre over 20 for den selv. for skal den bli strøken snakker vi helakering mm. men akurat det med motoren er tror jeg er en smal sak da. Motorproblemer på disse kan være skumle. Har drevet litt på og av med min, i 2 år. Den går enda like dårlig... Det er ikke akkurat billig å prøve ting og tang for å se om det blir bedre heller Etter 12 dyser, 4 nye sensorer, pluggledningsett, tennpluggsett, fordelerlokk, rotorer, bensinslanger, vakuumslanger, overhalte gasspjeld, luftmassemålere, bensinpumper, bensinfilter og diverse annet, gir man liksom litt opp når det ikke blir bedre Og deler som er spesielle for V12 motoren, de koster. Deler som passer fra andre, må man ha dobbelt av. Men når de går skikkelig, er visst motoren en drøm. feilen er vel slitte kamaksler på disse motorene!! Nå skulle ikke dette bli den store diagnosetråden, men ville bare få med at en M70 som går dårlig, kan potensielt by på relativt høye utgifter... Og i visse tilfeller er det vanskelig å finne nøyaktig hvor feilen ligger... Jeg har verken slitte kammer eller dårlig komp på min, bare for å ha nevnt det.
Hakon Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Om man tar høyde for at det er rust som må utbedres, dårlig interiør og ukjent tilstand på (en så avansert) motor syns jeg ikke 5000 kr er et galt bud. Dette er et spørsmål om risiko, og det er åpenbart at prosjektet kan bli svært kostbart, tidkrevende og muligens nyttesløst. Om eier avdekker de eventuelle feil og mangler som foreligger stiller det seg selvsagt anderledes.
Simentp Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Er jo litt lite med 5000 spør du meg, uten å ha så alt for mye info om bilen og utifra bildene ser det jo ut som det står noen greier felger på bilen, disse er jo verd ett par tusen (kommer an på stand,dekk osv), pluss vrakpanten er 2000 så da er jo det egentlig nesten ett røverkjøp hvis du får det for den prisen. Er alltid lov til å prøve seg med å komme med ett bud. Men er jo tross alt ett rep.objekt så ville nok ikke betalt gull å grønne skoger for bilen, men alt under 10,000 ville jo vært en grei pris for begge parter spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå