Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjøpte da klosser fra koed, og har siden da hatt ulyder fra disse.

Flere som har denne erfaringen, eller har jeg fått mandagsklosser ?

Har hatt bilen på verksted og de har tilpasset klossene da mens jeg kjøpte nye skiver og bremseskjold. De mente da at dette skulle få vekk lyden. Nå ca 2 uker etter denne jobben er lyden tilbake.

Er dette klossene i seg selv som er for dårlige, ikke tilpasset nok el hva ?

Skrevet

Har brukt klosser fra koed til e39 uten problem,trengte ingen tilpassing kun ett lag med kobberpasta bak på klossene,når alt er nytt så trenger det litt tid å gå seg til,så bremseskrik pleier å forsvinne etter hvert,ta noen harde nedbremsinger fra 100 ned til 40 en gang iblandt så fjerner du litt rustbelegg på skivene.

Skrevet

Jeg kjøpte klosset fra koed, og det er et rent helvette. Hører ut som et godstog som drar fullbrems :lol:

Roet seg litt i det siste, og ser ut til å bli bedre.

• 1 month later...
Skrevet

håper det er greit jeg spør her?

lurer på om det er stor forskjell (positiv/negativ) på orginale klosser og uorginale som de selger på koed? :P

hva er best? uorginale koster mye mindre værtfall.. så da lurer jeg bare på om man får det man betaler for når man kjøper det som er orginalt?

Skrevet

Originale bmw klosser er vanvittig gode til vanlig gatebruk. Og nei "oem" klosser er ikke de samme klossene.

De felste (ihvertfall på eldre bmw) original klosser er textar, som er et bra merke.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...