///Naitsirk Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Fjærn ews boksen, så kobler du en kabel mellom svart og gul på ews kontakt, til svart og gul på tenningen Les hva trådstarter skriver! Han har IKKE ews! Han kan ikke fjerne en boks han ikke har..
bmwdan Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 han mente vel denne http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... AA&dur=322 men bak hanske rommet på bilen min er det helt tomt
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Fjærn ews boksen, så kobler du en kabel mellom svart og gul på ews kontakt, til svart og gul på tenningen Les hva trådstarter skriver! Han har IKKE ews! Han kan ikke fjerne en boks han ikke har.. Helt korrekt, jeg som ikke følger helt med. Tror fortsatt du må lurer hjernen selvom EWS er "chippet" bort, men da vet jeg ikke hvordan.
///Naitsirk Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, rikitg. Du har forøvrig heller ikke noe ringantenne. Jeg ville forsikret meg litt mot denne hjernen som vistnok skal være chipet bort startsperre fra. Om du kjenner noen med hjerne fra 92-94 som du kunne prøvd så ville det vært en mulighet for å sjekke det. Når hjernen har fått chippet vekk startsperre er det ikke nødvendig med andre inngrep for at det skal fungere
bmwdan Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 har tatt opp av hjernen nå ville det ha stått ews på den chipen man skal ta vekk eller åsen er det, virker som forrige eier har bytta den
bmwdan Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 nå har jeg ringt schmiedmann og det med ews fjerning var ikke bare plugg and play, han viste bare om 2 i helle norge som kunne det så problem har vært hjernen helle tia, vis detta skulle ha funka så måtte jeg ha fått med chipen til nøkkelen som var til hjernen og ovs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå