Jonga82 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei alle sammen jeg har problemer med at bilen ikke får luft, den får så å si bare disel. Klarer så vidt å kjøre når motor er varm, problemer med å få den skikkelig i gang på kald motor. Kveles på kald motor, begynner å gå etter mange forsøk. noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hvordan vet du at den ikke får luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei alle sammen jeg har problemer med at bilen ikke får luft, den får så å si bare disel.Klarer så vidt å kjøre når motor er varm, problemer med å få den skikkelig i gang på kald motor. Kveles på kald motor, begynner å gå etter mange forsøk. noen som har opplevd dette? Om den ikke får luft, da har du like mye røyk rundt bilen som av et kullkraftverk da? Dersom luftfilter er i orden, ville jeg starta med å sjekke innspr. tidspunkt. Det kan være fellesnevneren for dine problemer. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå