H_Vatn Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Mener det er bare og presse demperne på plass bak skal ikke så mye til. Har kjørt med det sånn siden 2010 på de bilene jeg har hatt gscoiloversene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Mener det er bare og presse demperne på plass bak skal ikke så mye til. Har kjørt med det sånn siden 2010 på de bilene jeg har hatt gscoiloversene på Skal prøve det neste gang i verkstedet Sorry, skreiv feil jeg. Mente jo sjåførsiden! På eksossida må du nok dra fram sveiseapparatet:-) Jepp har hørt at både m30 feste og orginalt e34 skal passe på innsugssiden, men får se etter jeg har fått sentrert motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Fikk tatt noen timer i verkstedet idag også, ikke så produktiv men alikevel. Skulle egentlig til å sentrere motor og diverse idag, men siden jeg ikke hadde girkassetravers som passet ble det flyttet til lengre ut i uken. Filk montert coilovers bak På med bremser Og en felg Håper det blir tøft Monterte også på innfestingene til motorfestene på blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Da ble det update igjen. Og idag sto motorfester på dagsplanen, var litt måling fram og tilbake i starten, ringte Lamek og fikk noen tips, og plutseli var jeg klar for å bygge fester. Målte først at jeg hadde samme avstand fra reimhjulet til vangen på begge sider. Så tok jeg en kile under bunnpanne mot travers som hadde samme avstand som en e28 med m30 har + at jeg jekket oppi girkassetravers. Helt forferdelige bilder men.. Må også bygge om girkassetravers, men venter til jeg får tatt med GSP festene slik at jeg får rett avstand og diverse Borret vekk de orginale panserlåsene, siden jeg skal innn med "låssplinter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Fikk da tatt en påskeøkt idag også. Så no er elefanten borte og motoren står der den skal Fikk også noen deler tidligere i uken. Her er GSP btr GSP girkassefester GSP ratt med snap-off k-sport justerbare stabstaglinker Fikk også dratt en tur på jobb og pressa slange til oljekjøleren Montert travers og fester, måtte borre nye hull i karrosseriet siden traversen var for lang. Begynte litt smått og fjerne asfaltplater med det samme Og kappa litt i girkassetunellen for heller å ikke kappe giroverføringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Tøft prosjekt! men blir ikke den girspaken stående litt ubehagelig langt bak der a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Tøft prosjekt! men blir ikke den girspaken stående litt ubehagelig langt bak der a? +1. også ville det jo vært mye mer fornuftig å tilpasset spakstell osv, eller finne noen parts som faktisk passet, enn å kappe i det bra(?) karoseriet, selv om det er reservibelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 stakkars e28 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Og kappa litt i girkassetunellen for heller å ikke kappe giroverføringen. [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Den luftpumpa der fjerna jeg og sveiset igjen hullene i grenrøret på min s38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Tøft prosjekt! men blir ikke den girspaken stående litt ubehagelig langt bak der a? Har sett og fundert på dette, men er såppas lang i føttene så kommer jeg lengre bak + at det blir stoler med glideunderstell så får justert etter hvert. Kan godt hende det blir både positivt og negativt, men er ikke verdens undergang om det ikke går stakkars e28 :/ Min bil, mine gjerninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 skjer det noe her?? sesong snart nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Helt riktig, har skjedd litt men venter på å ha nok til en stor bildeupdate, så ting skjer har blandt annet fått masse deler samt sendt sprut og ledningsnett til bygging Tiden har mye gått bort i en w124 jeg holder på å bytter motor i.. ( JA! Jeg vet, mercedes). Men den får seg en 3.4l AMG motor som heg håper kommer til å spenne ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Blir det skilt eller banebil på e28n? Kan bli morsom bil dette, mye morro i en s38! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 lekte litt med tanken angående skilt på denne, men fant ut at det ble bedre å bare ha prøveskilt i ny og ne skal du ha skilt eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå