Gå til innhold

Tror jeg har bestemt meg for F31...

BMWBølla
 Share

Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?  

63 stemmer

1. 1. Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?

• Estoril Blå II
      45
    • Alpinhvit
      12
    • Glaciersølv
      5
    • Safirsort
      2

Anbefalte innlegg

Her er jeg innhabil for jeg mottok for 2 dager siden min F31 M-sport i farge Alpinweiss. Da jeg skulle velge farge og ble forelagt fargekartet var jeg ikke i tvil - jeg hadde sort fra før og ville ikke ha det igjen, de andre fargene bortsett fra hvit synes jeg var dødskjedelige.

Håper for øvrig at færrest mulig velger som meg. Ideelt sett skulle jeg gjerne vært den eneste i Norge med Alpinweiss F31 M-sport - men det er nok for mye å håpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er jeg innhabil for jeg mottok for 2 dager siden min F31 M-sport i farge Alpinweiss. Da jeg skulle velge farge og ble forelagt fargekartet var jeg ikke i tvil - jeg hadde sort fra før og ville ikke ha det igjen, de andre fargene bortsett fra hvit synes jeg var dødskjedelige.

Håper for øvrig at færrest mulig velger som meg. Ideelt sett skulle jeg gjerne vært den eneste i Norge med Alpinweiss F31 M-sport - men det er nok for mye å håpe på.

Hvit eller blå det har stått på for min del, men nå koker det nok ned til Estoril blå..

Så da ødelegger hvertfall ikke jeg for din del mtp enda en hvit F31 ;)

(Så en med m-sport i Rygge istad så helt alene er du dessverre ikke likevel..)

PS:

Hvor er bilder av bilen din?? 8)

Fornøyd så langt? Hva annet enn M-sport valgte du..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg driver for tiden å vurderer en F31 M-sport 320iA bensin, og prøvde idag en sedan 320i sportline med 8 trinns sport automatkasse, og må si at bilen virker veldig bra, litt forsinkelse er det fra bilen står stille til man trykker gassen i bunn, rundt 0.5 til 1 sekund vil jeg tippe, og det irriterte meg litt, fordi min nåværende bil 520iAT 2003 har mye bedre respons i fra stille til bilen starter å akselerere.

Ellers vil jeg si at bilen var veldig stram og fin, litt uvant å gå fra en E39 til en så ny bil.

Etterpå prøvde jeg en 320D F31 M-sport med samme sport automatkasse som sedan, men jeg synes bensin motoren virket hissigere, og sprekere enn diesel motoren.

Etter at jeg hadde prøvet begge bilene viste jeg stasjonsvognen til min kone. Hennes første bekymring var om vi ville få plass til barnevognen, og det gjorde vi, men det er ikke mye plass til overs.

Så nå vil kona heller ha en 520 F11 i bensin, men jeg tror kanskje at 2 liter motoren vil "slite" litt mer ,og ha høyt forbruk i en såpass stor bil.

Noen som har prøvd en 2 liter bensin motor i en F11? Bavaria Stavanger hadde ikke bensin varianten inne, og de sa det var problem å få tak i en slik motor til F11.

Er det noen som har kjøpt F31 eller har en idag som skal brukes som familie bil, i så tilfelle hvordan fungerer bilen som en familie bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...