Gå til innhold

BMW


Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

En hyggelig kar som kan E21. Møtte han første gang på ett 02/classic treff i Lelystad for 3 år siden. Hadde sett M3`n hans på nettet tidligere og sendte han en mail og spurte om han skulle selge den, men det skulle han ikke. ;-) Så da var det like greit å sende han Alpina`n når den skulle fikses opp.

Her er litt andre biler de holder på med. http://autoschadevosenpartners.nl/index2.htm

Og litt mer bilder av Alpina`n

img_3035_595.jpg

img_3034_595.jpg

img_3033_595.jpg

img_3030_595.jpg

img_3031_595.jpg

img_3032_595.jpg

img_3025_595.jpg

img_3026_595.jpg

img_3024_595.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. :D En nesten orginal B11 `94 M30B35 ska nedi der. Må jo være ALPINA om den skal være orginal.

Men her sitter jeg ute på Gullfaks C, eller ved siden av ombord på Havila Subsea og får ikke gjort noen ting. Så drar nedover så fort jeg kommer meg hjem.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Havila Subsea? Da kjenner du kanskje Lasse Haufen eller Stian Jørgensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er nok ikke helt BRG den e28`n, men den skulle være det den e21`n. Men ikke helt fornøyd med den fargen heller på det bildet.

Blir jo en rå brutal bil, så det hadde kanskje vært litt kult med den elegante alpina blå. Litt tid har jeg nok på å finne ut av det, men ting går jo ganske fort fremover ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå her å prøver å raske sammen litt deler, så det blir litt å jobbe med utover vinteren. Prøver å legge litt planer om hvordan jeg vil ha bilen.

Fikk tak i en ny gearkasse fra King B. Ikke vet jeg om jeg trenger det, men kjekt å ha en ny en til den nye motoren.

[ Bilde ]

Nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å finne en farge som ikke er så mye brukt. Finner ikke noen bilder av noen E21 i denne fargen, og den er litt i nærheten av den grønne jeg har tenkt litt på. Så mye heller denne veien nå.

achatgruen

achatgruen.jpg

4376570063_medium.jpg4376570072_medium.jpg4376570066_medium.jpg

cimg8616fn3.jpg

Nå er jeg litt usikker på om denne er rette grønnfargen, men enten Zyprussgrün eller Achatgrün. Ut i fra skiltene på bilen (ZYPB6 113) så er det nok Zypruss. ;-)

46003d1186751836-e21-b6-restoration-dsc02182-small-.jpg

46004d1186751847-e21-b6-restoration-dsc02183-small-.jpg

46005d1186751859-e21-b6-restoration-dsc02184-small-.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den originale sølvfargen med de grønne og blå stripene er helt perfekt for denne bilen. Jeg finner ikke bildet jeg har sett, men man fikk faktisk tak i skidresser i samme farge (med samme grønne og blå striper). Disse er nok bortimot umulige å finne i dag, men tenk så tøft!

Men hvis du er innstilt på å bytte farge ville jeg anbefalt Achatgrun (med gullfargede striper) eller Brasilbraun av de du har foreslått. Metallic blå skriker litt ungdomsbil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...