Gå til innhold

BMW


Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

Har fulgt med her i det stille og nyter det jeg ser! :applause: Achatgrün er en fantastisk farge! Den er en slik farge som (ofte) er mye råere i virkeligheten enn på bilder. Liker spesielt godt at det er et varmt "gullskjær" i den.

Når det er sagt så har jeg en liten formening om at e21 er finest i litt lysere farger? Føler at den "forsvinner" litt om det blir for mørkt. Synes det er tendenser til det på de mørkeste bildene av den Hartge-bilen på forrige side. Hadde ikke tippet at det var achat om jeg ikke visste dog. Det lyse bildet gir et mer riktig bilde av fargen synes jeg, og det ser jo ikke ille ut!

Jeg har ikke hatt mulighet til å studere så veldig mange e21 live desverre så godt mulig jeg er på bærtur her :P

Kanskje det er polaris-bilen din sin feil at jeg liker e21 i lyse farger til og med. Den fikk min stemme LETT på 1.mai-treffet i Ålesund i år..

På min googlerunde fant jeg denne tråden http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=189915 (scroll litt ned i første post)

Var litt spenstig med reseda da... hadde kanskje gjort seg med alpinadekor på siden for å "ta det ned" litt

Ser frem til nye updates :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...