kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hei. da har vi kjøpt oss ny bil igjen Dette er en e90 320D 2005. Jeg selv syns bilen ser mye råere ut live, rett og slett BAD ASS er forresten proff sota ruter rundt om nå! litt info om bilen: komplett M3 pakke Eksos Bakfanger Bagasjeromsleppe Sideskjørt Skjermer M3 blinklys Frontfanger Panser Worsteiner frontleppe Sort strøkent elektrisk M3 skinninteriør m/memory Understell: Bilstein justerbart understell (B14) GS Hyper track 8,5 og 10x20" felger med Gull skruer og 245/30 foran og 285/25 bak Felger/dekk og bilstein B14 coilover senkesett godkjennt i vognkort Diverse annet oppgradering: Facelift look frontlykter Blackline baklykter Carbonfolie på interiørlister Innvendig orginal.bmw diode lyspakke M-sport ratt med M3 senterdeksel M-tech pedaler og fotstøtte M-tech innstegslister Sort blank grill carbonemblem på panser og bagasjelokk Sort innertak Profftonede ruter hele veien rundt Frontrute Sort høyglans lister rundt om Fikk også med Hamann frontleppe lakkert i bilens farge. Bilen er nylakkert og fremstår som 100% strøken. Av viktig utstyr på bilen så er det: Sort innertak Navigasjon El.Skinninteriør m/memory El. glasstakluke 2-soners klimaautomatik Multifunksjonsratt Hi-fi stereo Orginal alarm PDC Setevarme Autoblend speil AUX Setevarme ISO fix fester bak og i passasjer sete foran Planer for 2013 Carbon koffertlokk EVO det meste skal lakkes i bilens farge, utenom flippen bak! Carbon panser Carbon M3 style skal lakkes i bilens farge Chip M3 speil! bildene har jeg lånt av selgers forum har ikke fått henta bilen enda, får henta den fredagen, gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 FIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fantastisk fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 FLOTT bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 du som endte opp med denne ja, hvertfall en sykt gjennomført bil du har fått deg gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fast kunde med sondre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 fornøyd med denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fast kunde med sondre eller? er tydelig vis det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 tenkte jeg skulle legge ut bilder av NOEN av bilen jeg har hatt de 4 åra Første biln min var en e36 compact, bygd av Automote med schmidt revolution felger. kjøpte denne 1time etter jeg fikk lappen! så kjøpte jeg denne pga compact gikk for sakte for meg e30 325i bygd av automote, senere bygde jeg turbomotor i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 så denne etter e30 kjøpte denne av sondre (pitstop) e60 520i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 så denne e46 330i coupe 2002 smått trimma 250-260 hk var sånn når jeg henta den: men ble sånn etter mye påkost! så denne etter jeg solgte e46 e34 520i turbo 1993 som jeg har kosta på mye. er forresten til salgs, her er en link! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=44&t=239948 Pluss mange andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Skal gjøre noe med bagasjeluka på e90 når pengene strekker til, for liker ikke den originale, synst den ser litt merkelig ut blir vell ikke før etter jul regner jeg med! tenker litt på CSL bagasjeluke eller EVO? hva trur dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 gratulerer med ny og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 gratulerer med ny bil, denne er lekker vurdere M3 speil kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 takk har nå kunna tenkt meg m3 speil da men blir ikke kjøpt noe til denne i år ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå