Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Ønsker meg følgende: DE / AE lamper, kurvelys, original gearkule, M-Tech ratt, original baklukespoiler og originale felger, ikke nødvendigvis med dekk, men i pen stand + Startech-lamper og eventuelt annet "snæcks." Noen som har noe av dette? Ta gjerne kontakt. Edit: Har fått skaffet meg og handlet baklukespoiler, men gjerne noe til fronten? Limited-leppe?
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Spoiler til bakluken er skaffet, takk til selger for hyggelig handel og avtale!
wbiter Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Har ratt og girkule, se denne tråden for bilder: viewtopic.php?f=14&t=240108
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Takker for god respons. Oppdaget også nå at jeg behøver ny midtkonsoll, den ved brekket, pluss gearmansjett, (lær) da jeg har demontert Ebersprächer-konsoll og utetemperaturmåler og diverse annet uoriginalt tilbehør, som var defekt og stygt, pluss hengsel og gassdemper til panseret, pluss bolt til å holde fast ekspansjonstanken til kjølervæske, denne sitter bare i èn bolt. Noen som har?
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg har spredere både til Preface og Facelift. Har også gule Hella DE linselykter, men kun nærlys ( selve linse lykta ). Fjernlys har jeg tatt selv til en av bilene mine Du nevner andre ting. Jeg har jo fortsatt de BBS sideskjørtene du sa kunne være interessante !?
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg har spredere både til Preface og Facelift. Har også gule Hella DE linselykter, men kun nærlys ( selve linse lykta ). Fjernlys har jeg tatt selv til en av bilene mine Du nevner andre ting. Jeg har jo fortsatt de BBS sideskjørtene du sa kunne være interessante !? Min bil er preface, så ledningsnett og kurvelykter ønsker jeg gjerne, ja! Gule lykter er ikke min stil. Passer sideskjørtene 4-dørs?
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Nei fasken, du kjøpte deg 4 dørs du ja! Da passer dem dårlig, desverre Jeg har ikke orginalt ledningenett til sprederene, men sånn universalt som kan kjøpes overalt! Mye byr du for "kitet" ?
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Nei fasken, du kjøpte deg 4 dørs du ja! Da passer dem dårlig, desverre Jeg har ikke orginalt ledningenett til sprederene, men sånn universalt som kan kjøpes overalt! Mye byr du for "kitet" ? Hmm, ja, var det, ja, regnet med at BBS var til 2-dørsversjonen, gitt. Tar sprederne og ser om det er lagt opp / forberedt i bilen, allerede, jeg, så lenge lykter og ramme + innfestning er komplett? Pris: 500,-?
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Stemmer! Jeg har nok ikke de rammene desverre. Jeg finner dem hvertfall ikke.. Så da kan vi si 400kr + frakt?
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Stemmer! Jeg har nok ikke de rammene desverre. Jeg finner dem hvertfall ikke.. Så da kan vi si 400kr + frakt? Hmmm, usikker, ser jeg trenger rammene og vil jo aller helst ha alt komplett, mye lettere og riktigere å montere, da.
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 trenger du fortsatt ratt? har ett strøkent m-tech 1 ratt.
Turbo-HF Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 trenger du fortsatt ratt? har ett strøkent m-tech 1 ratt. Hei, takk for det, har fått tak i M-Tech 1 ratt og spoiler til bakluken nå, så det er vel rett rundt hjørnet i posten, men ny (brukt?), nedre "leppeW til frontfangeren, med sruer, trengs. (Bilde i min prosjekttråd.) Noen som har den eøøer M-Tech frontfanger å avse til salg da?
Turbo-HF Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 trenger du fortsatt ratt? har ett strøkent m-tech 1 ratt. Hei, takk for det, har fått tak i M-Tech 1 ratt og spoiler til bakluken nå, så det er vel rett rundt hjørnet i posten, men ny (brukt?), nedre "leppeW til frontfangeren, med sruer, trengs. (Bilde i min prosjekttråd.) Noen som har den eller M-Tech frontfanger å avse til salg da? Edit: Original, sort frontleppe er bestilt fra Schmiedmann! Trenger også en liten skrue som holder dekslet ved sveiven på plass, har mistet en som jeg ikke fant igjen.. Noen som har skruen?
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Komplett 320, 323 / 325-bakstilling med skivebremser ønskes kjøpt.. Noen som har?
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Komplett 320, 323 / 325-bakstilling med skivebremser ønskes kjøpt.. Noen som har? Sånn, da er mye gjort, fått tak i ny bakstilling fra 325, og alt som hører til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå