Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg følgende: DE / AE lamper, kurvelys, original gearkule, M-Tech ratt, original baklukespoiler og originale felger, ikke nødvendigvis med dekk, men i pen stand + Startech-lamper og eventuelt annet "snæcks." Noen som har noe av dette? Ta gjerne kontakt. :)

Edit: Har fått skaffet meg og handlet baklukespoiler, men gjerne noe til fronten? Limited-leppe? ;)

Skrevet

Takker for god respons. Oppdaget også nå at jeg behøver ny midtkonsoll, den ved brekket, pluss gearmansjett, (lær) da jeg har demontert Ebersprächer-konsoll og utetemperaturmåler og diverse annet uoriginalt tilbehør, som var defekt og stygt, pluss hengsel og gassdemper til panseret, pluss bolt til å holde fast ekspansjonstanken til kjølervæske, denne sitter bare i èn bolt. Noen som har? :)

Skrevet

Jeg har spredere både til Preface og Facelift. Har også gule Hella DE linselykter, men kun nærlys ( selve linse lykta ). Fjernlys har jeg tatt selv til en av bilene mine :P

Du nevner andre ting. Jeg har jo fortsatt de BBS sideskjørtene du sa kunne være interessante !? ;)

Skrevet
Jeg har spredere både til Preface og Facelift. Har også gule Hella DE linselykter, men kun nærlys ( selve linse lykta ). Fjernlys har jeg tatt selv til en av bilene mine :P

Du nevner andre ting. Jeg har jo fortsatt de BBS sideskjørtene du sa kunne være interessante !? ;)

Min bil er preface, så ledningsnett og kurvelykter ønsker jeg gjerne, ja! :) Gule lykter er ikke min stil. Passer sideskjørtene 4-dørs? :)

Skrevet

Nei fasken, du kjøpte deg 4 dørs du ja! Da passer dem dårlig, desverre :P

Jeg har ikke orginalt ledningenett til sprederene, men sånn universalt som kan kjøpes overalt! Mye byr du for "kitet" ? :)

Skrevet
Nei fasken, du kjøpte deg 4 dørs du ja! Da passer dem dårlig, desverre :P

Jeg har ikke orginalt ledningenett til sprederene, men sånn universalt som kan kjøpes overalt! Mye byr du for "kitet" ? :)

Hmm, ja, var det, ja, regnet med at BBS var til 2-dørsversjonen, gitt. Tar sprederne og ser om det er lagt opp / forberedt i bilen, allerede, jeg, så lenge lykter og ramme + innfestning er komplett? ;) Pris: 500,-?

Skrevet
Stemmer! Jeg har nok ikke de rammene desverre. Jeg finner dem hvertfall ikke.. Så da kan vi si 400kr + frakt? :)

Hmmm, usikker, ser jeg trenger rammene og vil jo aller helst ha alt komplett, mye lettere og riktigere å montere, da.

Skrevet
trenger du fortsatt ratt? har ett strøkent m-tech 1 ratt.

Hei, takk for det, har fått tak i M-Tech 1 ratt og spoiler til bakluken nå, så det er vel rett rundt hjørnet i posten, men ny (brukt?), nedre "leppeW til frontfangeren, med sruer, trengs. (Bilde i min prosjekttråd.) Noen som har den eøøer M-Tech frontfanger å avse til salg da? :)

Skrevet
trenger du fortsatt ratt? har ett strøkent m-tech 1 ratt.

Hei, takk for det, har fått tak i M-Tech 1 ratt og spoiler til bakluken nå, så det er vel rett rundt hjørnet i posten, men ny (brukt?), nedre "leppeW til frontfangeren, med sruer, trengs. (Bilde i min prosjekttråd.) Noen som har den eller M-Tech frontfanger å avse til salg da? :)

Edit: Original, sort frontleppe er bestilt fra Schmiedmann! ;) Trenger også en liten skrue som holder dekslet ved sveiven på plass, har mistet en som jeg ikke fant igjen.. Noen som har skruen? :)

Skrevet
Komplett 320, 323 / 325-bakstilling med skivebremser ønskes kjøpt.. Noen som har? :)

Sånn, da er mye gjort, fått tak i ny bakstilling fra 325, og alt som hører til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...