Tommasso Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da var jeg tilbake til BMW igjen Valget falt til slutt på en E92 320d M-Sport 2009 modell.Her er noen bilder tatt av forhandler/selger:Det har blitt sotet ruter etter at bildene er tatt, så nye bilder kommer.Her er en utstyrsliste på bilen:6-trinns manuell kasse20" Sommer felger17" vinter felger1CC automatisk start/stopp funksjon1CD bremsekraftgjenvinning320 bortfall modellbetegnelse337 m sportspakke4AE armlene fram4MG interiørlister alu glaciersølv431 innvendig automatisk avblendbart speil481 sportsseter fram493 oppbevaringspakke494 varmeseter fram502 lyktespylersystem507 parkeringssensor521 regnsensor522 xenon534 klimaautomatikk540 cruisekontroll563 lyspakke609 navigasjonssystem proffesional614 internet620 talestyring633 mobilforberedelse business bluetooth676 hifi høyttalersystem7RS comfortpakke704 m sportsunderstell710 m sportsratt i skinn715 m aerodynamikkpakke760 individual høyglans shadowline775 individual takinnertrekk antrasittHar ikke så veldig mye planer med det første, men har tenkt litt på;- Folie på tak- Hekkspoilerleppe (eller hva det nå heter)- ChiptuningNoen andre med noen tips som kan bli kult? skriv det ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ville fått på sorte performance nyrer, så passer det til shadowline du har på bilen dobbel endestuss er heller ikke feil + senk så tror jeg helheten hadde blitt perfekt Men ellers fin bil, e92 er meget fine i hvit.. Kom gjerne med noen interiør bilder etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ville fått på sorte performance nyrer, så passer det til shadowline du har på bilen dobbel endestuss er heller ikke feil + senk så tror jeg helheten hadde blitt perfekt Men ellers fin bil, e92 er meget fine i hvit.. Kom gjerne med noen interiør bilder etterhvert også +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Her er et bilde tatt idag etter at jeg hentet den, er superfornøyd med kjøpet Her noen interiørbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Idag har jeg vært å kjøpt svarte nyrer, og fått montert disse. Ble veldig fornøyd selv: Har også bestilt led pærer til angeleyes (http://www.ekstralys.no/products/led-ti ... 909192-10w) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Da har det skjedd litt mer her Har montert led pærer til parklysene: Har fått montert på carbonleppe på bakluke: Har også montert carbonleppe på frontfanger, bilde av dette kommer. Bmw performance eksos (bakre del/lyddemper) med 2 utløp er kjøpt inn og skal bli montert Også kommer jeg til å gå for BSR tuning. Kjøpte bluefin sin plug ang go, men det viste seg at de ikke klarte å sende meg en oppgradering og at de måtte fikse ECU i england. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Blir veldig bra dette gutt! Vil gjøre seg veldig med BMW performance eksosen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Da er carbonleppa montert: Nå er bilen hos Svendsen eksos å får montert på BMW performance eksosen. Spent på å høre om det blir noe forskjell på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Liker det jeg ser, Thomas! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte hvit bil nå gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Takk for det Alex! Ja det er gromt med hvit bil Takk for all hjelp Mats! Dette blir bare bedre og bedre Da var eksosen montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ble bra med nye eksosen Den stakk lit mye ut som vi snakket om, syns det var rart at den ikke ble montert lenger inn, kan ta den på bukken en dag å få sett på det! Bare en grundig detail av bilen nå, så er den klar for treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Da har man fått vaska litt sammen med Mats (jacobsen91), Takk for hjelp og masse tips Motorrommet ble jo skinnende rent iforhold Før: Etter: Litt stemningsbilder: Fler bilder av gliset : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ser veldig bra ut Thomas! Bare få på noen led pærer i tåkelyset, og en skikkelig detail på lakken, så blir dette knall! Fikk sjokk når jeg åpna panseret ditt, så klarte ikke la være å shine litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Meget pen bil, du har gjort mye rett syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Meget bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå