Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Gikk til innkjøp av en Utrolig hærlig Bil for litt siden Kom gjerne med tips om hva som kan gjøres og evt forbedringer. Ting jeg har tenkt og gjøre evt utført med bilen : - Nye Sommerdekk ( Kom gjerne med tips på Felger ? - Montert nye Skiltlys ( Fra http://www.Megalys.no ( Utført) - Ny Eksospotte med stuss bak ? Tips ? - Også montert Pioneer AVH-1400DVD. Ellers vil jeg holde Bilen ganske vanlig, ikke nå stylingkit pga store fartsdempere, masse snø i vinterhalvåret og en elendig vei standar ! Har dere tips til hva annet jeg kan gjøre så tar jeg gjerne imot det med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Rustbehandle den, om det ikke allerede er gjort. Bartebyen er glad i salt! Ellers så ser jeg at du har valgt Bilbyen som vaskeplass, og det er en fin fin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Den er 100% rustfri Og Tectylbehandlet flere ganger siden den var ny i 2002 Ja desverre så er den glad i salt... Ja! Den nye vaskehallen på Bilbyen fungerer knallbra! Er da litt trøndere inne på forumet her og da, så artig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Flott bil du har skaffet deg! Har du montert ny spiller eller skal du montere en? Hvis du er villig til å legge litt ekstra penger i en spiller må jeg få anbefale deg Dynavin D99 spilleren, en meget hendig sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Tusen takk for det! Har montert ny spiller, fikk så godt tilbud på en 2 din spiller, Takk for tips, den skal jeg sjekke opp, så kanskje jeg bytter igjen, Føler spilleren jeg kjøpt Virket litt "Billig" av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå