stensheim Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 kan man nedreg til 2 seter tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 kan man nedreg til 2 seter tro? Ja 2 seter er godtatt, men alle andre sitte plasser må være fysisk fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen Jeg har baksete og reg.4 seter. Måtte kun fjærne beltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 når var dette da? Ble egentlig ganske letta etter å ha prata med han på tlf, for jeg tolket det jo først som at man ikke fikk fjernet seter og regget ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 når var dette da?Ble egentlig ganske letta etter å ha prata med han på tlf, for jeg tolket det jo først som at man ikke fikk fjernet seter og regget ned.. Sist gang var i slutten av mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 når var dette da?Ble egentlig ganske letta etter å ha prata med han på tlf, for jeg tolket det jo først som at man ikke fikk fjernet seter og regget ned.. Sist gang var i slutten av mai Det var dette med ulik praksis da Uansett blir det 2 eller i verste fall 1 stol på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ingen som nevnte noe om forsterkninger i bakstilling eller noe når jeg bygde om. Har sveist de inn dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ingen som nevnte noe om forsterkninger i bakstilling eller noe når jeg bygde om. Har sveist de inn dog Det står greitt i svaret mitt så det må jeg uansett, regner med disse delene for kjøpt rimelig originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Koed.no -> E36 -> Nye deler -> Tuning -> Diverse Litt nede på siden så finner du forsterkningsplatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har du kopi av søknaden du sendte inn? Kjekt for andre som har lyst å prøve seg på ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ikke helt E36 men jeg sendte søknad om ombygging av en 2002 til 2002Turbo innenfor standard spec og fikk godkjent uten anmerkninger av Bt på Notodden. Nå er jo det litt annerledes siden vekten er lik men alikevel veldig positivt at det fortsatt er mulig. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen Med andre ord, en 5-seters E30 kan nedregistreres til 4-seter med E30 M3 interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen Med andre ord, en 5-seters E30 kan nedregistreres til 4-seter med E30 M3 interiør.. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Men somregel så er det vel mest aktuelt og ta bort et sete bak, men det hjelper lite for akselvekt fremme som beskrevet i svar fra Statens Vegvesen i førstepost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå