Gå til innhold

Diskusjoner rundt ombygging og letting av E36

e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.

Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen :)

Jeg har baksete og reg.4 seter. Måtte kun fjærne beltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når var dette da?

Ble egentlig ganske letta etter å ha prata med han på tlf, for jeg tolket det jo først som at man ikke fikk fjernet seter og regget ned..

Sist gang var i slutten av mai :)

Det var dette med ulik praksis da :lol:

Uansett blir det 2 eller i verste fall 1 stol på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som nevnte noe om forsterkninger i bakstilling eller noe når jeg bygde om. Har sveist de inn dog :)

Det står greitt i svaret mitt så det må jeg uansett, regner med disse delene for kjøpt rimelig originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Ikke helt E36 men jeg sendte søknad om ombygging av en 2002 til 2002Turbo innenfor standard spec og fikk godkjent uten anmerkninger av Bt på Notodden.

Nå er jo det litt annerledes siden vekten er lik men alikevel veldig positivt at det fortsatt er mulig.

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.

Med andre ord, en 5-seters E30 kan nedregistreres til 4-seter med E30 M3 interiør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, en 5-seters E30 kan nedregistreres til 4-seter med E30 M3 interiør..

Jepp 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...