Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd ang nøkkel som ikke kobler seg opp mot bilen. Fjernstyrt sentrallås.

Den fungerte da jeg kjøpte bilen, men jeg måtte stå ganske nærme bilen for at den skulle fungere.

Byttet da batteri, men da fungerte den ikke i hele tatt.

Har prøvd det som står i instruksjonsboka (sette nøkkelen i første hakk, holde inne åpne og trykke lukke knappen tre ganger), men med dårlig resultat.

Har nøkkelen med innebygd sentrallås og to knapper.

Skrevet
Tidlig utgave er det viktig og holde den helt inntil led-lampe i lufteventil.

Les nederst her. http://bmwe32.masscom.net/johan/remote_ ... cking.html

Sen utgave. Les det helt neders angående "Initialization Lock".

http://bmwe32.masscom.net/ivo/remote_in ... stall.html

Har en 94 modell så har den med to knapper. Har fulgt instruksjonsboka. Det det står i den nederste linken er jo at hvis det ikke fungerer må jeg til en med data.

Noen sene e34 og e32 brukte samme som tidlig e38

(Bildet og instruksjon av koding av nøkkel)

Riktig nøkkel, men får det ikke til å fungere.

Kan jo henda at nøkkelen din ikkje sender noke signal.

På min nøkkel med 2 knapper så var det innmaten i nøkkelen som var def.

Kan hende det, men det blinker jo i den. Hvor kjøpte du nye deler? Eller kjøpte du brukt?

Skrevet

Han som har skrevet det på den nederste linken. Prøvde 10-12 ganger den ene dagen og fikk det ikke til. Men gikk på første forsøk dagen etter. Er en stund siden jeg brukte carsoft 6,5 men tror den kan åpne det. Blir mye biligere en bmw. Får det med interface på ebay til under 200,- med frakt. Du kan også lete litt runt etter carsoft 6.5 (piratbay)og installere det. og kjøre det i demo på innstilinger for og se om det er der.

Skrevet

Det blinka i fjernkontrollen min og.

Men den virka ikkje når eg testa den mot eit slags apparat for trådlause brytarar.

Eg sendte ein e-post til JaegerBergen og spurte om dei kunne skaffa ny nøkkel.

Dei kunne skaffa ein ferdig slipt til ca 2300kr

Skrevet
Det blinka i fjernkontrollen min og.

Men den virka ikkje når eg testa den mot eit slags apparat for trådlause brytarar.

Eg sendte ein e-post til JaegerBergen og spurte om dei kunne skaffa ny nøkkel.

Dei kunne skaffa ein ferdig slipt til ca 2300kr

Aha, får vel ha det som en evt siste løsning.

Han som har skrevet det på den nederste linken. Prøvde 10-12 ganger den ene dagen og fikk det ikke til. Men gikk på første forsøk dagen etter. Er en stund siden jeg brukte carsoft 6,5 men tror den kan åpne det. Blir mye biligere en bmw. Får det med interface på ebay til under 200,- med frakt. Du kan også lete litt runt etter carsoft 6.5 (piratbay)og installere det. og kjøre det i demo på innstilinger for og se om det er der.

Har prøvd flere ganger.

Hvordan fungerer dette programmet?

Må jeg laste det ned på pc`n for å så koble det opp til bilen med en ledning av no slag?

Takk for svar alle sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...