Trulsjoha Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har da hvert og handlet ny bil for en stund tilbake. raske specs: S38b36 1989 med papirer fra E34 M5. Autronic SM2 Komplett M3 understell, inkl diff og bremser. (Sandblåst og lakkert i vinter) OMP stoler OMP 4 punkt seler Ombygget til facelift front med IS leppe Facelift bakfanger Ratt i semsket skinn med quick release med kort boss Alpina aluminiumsradiator som passer akkurat inni vangene. (Vanskelig å få tak i) El vifte Servostyring Sachs motorsport trykkplate Ny 6 pucka sinter lamellplate Sparco tårnstag foran og bak Nye stålomspunnede bremseslanger (6 stk) Bilstein dempere, H&R fjører Nye foringer, urethan/polyurethan Nytt batteri Nye bensinslanger Har et nytt og ubrukt stabstag kit fra Ireland Engineering. 22/25mm som skal monteres... litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ekstremt fin bil du har fått deg. Godkjent ombygd også denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Leketøy dette! Ikke godkjent ombygd desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ikke godkjent nei... Kommer muligens tic, løpet av vinteren og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 syns du bør beholde den som sugis jeg selv om det går "dårlig" Det er mer enn nok e30'er med turbo allerede som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 vi får se. liker intrcooler i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Var det du som kjøpte igjen gamlebilen min ja:) Blir artig å følge med, grom bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jepp:) Noen som vet hvor jeg kan få tak i m3 sideskjørt og bakfanger, som passer til bil uten bredding? Btw Berndtsson, var det du som bygget denne om til facelift fremme? Vet du hva som er byttet fremme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Svarer for han jeg.. Det var ikke han som bygget om denne til facelift fremme. Det som er byttet fremme er facelift frontplata med IS leppa og facelift støtfanger og fester. Grøftelysa er også fra facelift. Syns du burde holde den som den er jeg, eneste som kanskje hadde gjort seg touringskjørt Men ditt valg seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jo men kjører da ikke med sugemotor og dårligere effekt, bare på grunn av at det er tusentals ungdommer som har bygget kinaturbo i 318'ne sine;) Nei for all del, men jeg syns det er tøft med gjenomførte biler slik som denne med sugemotor Er jo en fordel at det allerede sitter sprut i den. Hva regner du med motoren skal koste ferdigbygd med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har ikke satt opp noe budsjett enda, er enda litt i tenkeboksen. Har lyst å bygge om til m3 visuelt med breddinger og alt koster jo penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 da var sertifikatet i boks, og bilen på vinterlagring.... bare å vente på våren og di blomstrende tørre veiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Jepp:)Noen som vet hvor jeg kan få tak i m3 sideskjørt og bakfanger, som passer til bil uten bredding? Btw Berndtsson, var det du som bygget denne om til facelift fremme? Vet du hva som er byttet fremme ? Har tenkt litt på dette selv på min, men valgte og kjøre preface Her har du en side du kan få tak i det du ønsker tror jeg Har ingen erfaring med hvordan de leverer og hvor fort, men de annonserer på finn.no hele tiden om at de er best (som alle andre). try it: http://www.migatuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Ser ut som et godt utgangpunkt dette! Jeg tror at S38 spinner såpass vilt i en liten E30 uten overladning, så det egentlig ikke er nødvendig med turbo. Men det skal jo ikke jeg blande meg borti! Eneste jeg ville ha forandret visuelt er å fått på touringskjørt og lakkert fangere foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå