Trulsjoha Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 blir værende sugemotor enda en stund. noen som vet ca hva det vil koste å bygge denne om til m3 visuelt? gjort professjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Jeg regna sammen deler i stål og orginale engang for et par år siden og det mener jeg kom på ca rundt 80000 kr i bare delene. Så kommer all jobben i tillegg. Men får sikkert tak i til bedre priser enn det jeg fant da Men da var absolutt allt med til hvær minste detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Tror jeg dropper c-stolpene og bagasjelokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Da kan du droppe alt. "Svenske look" er ikke kult. Keep it simple;) kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Eller så om du skal gå for racinglook og ikke er kjempenøye på om det er superstrøkent kan du ta en kikk her på glassfiberkit. Skal visstnok være kurrante deler. http://www.yourvismawebsite.com/a-compo ... --w/e30-m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Ikke noe glassfiber her i gården, skal ha orginaldeler, om jeg skal bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Skjønner deg meget godt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Vurderte sterkt å sette inn vader seter, noen som har prøvd det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Vurderte sterkt å sette inn vader seter, noen som har prøvd det før? kompis av meg har gjort det i sin e30. ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Behold utsene som du har enkel å grei e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Behold utsene som du har enkel å grei e30 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Vurderes solgt for rette prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Har vært i kontakt med v.s motor ang turbobygg. Noen som har erfaringer med vidar? Hvordan er han prismessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Hva forlanger du for bilen? Ang VS kjenner jeg han ikke annet enn at jeg har hatt en turbo bmw der det fulgte med en kvittering på litt arbeid han hadde gjort. Vil tro kronene rulle greit fort om du skal ha han til å bygge alt for deg, men at det blir bra er jeg overbevist om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Pris rundt 120-130 med nye gs retro felger Ga han et budsjett på 80-100.000: From: vidar@vsmotor.no To: mujaffa_2094@hotmail.com Subject: SV: SV: SV: S38b36 Date: Thu, 13 Dec 2012 14:25:51 +0100 Ca 600hk er et bra tall på effektuttak til ca ditt budsjett. På -98oktan bensin. Mer effekt er heller ikke vanskelig, men da må du øket budsjettet litt. Mvh Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå