No SwEaR Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Hei Må bytte servopumpa mi siden den uler å skriker no sinnsykt men så lurte jeg på en ting. finner ikke no nummer eller kode på pumpa mi, så jeg lurer da på om det er modellbestemt åssen pumpe du har? Jeg har en 96mod, har jeg ZF siden jeg ikke har servotronic? Takker for alle svar (: Martin...
lagunilla Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Alle rekkeseksere har vel samme pumpe tenker jeg. Org. delenr 32411094098.
No SwEaR Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 hmm, merkelig at det er 2 forskjellig da :s og de på høgger'n sa at jeg måtte ha delenummeret fra den som satt i bilen, da de ikke ville selge meg feil pumpe :s
lagunilla Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 De på høggern sa ditt datt. Har gått lei kundeservie på alle høggere. Makan til idioter hele gjengen. Si jeg skal leite deler til bilen min finn selv. Stokkstad, skedsmo, Brødrene london. Ingen er seriøse selgere.. Iallfall har ikke jeg opplevd noe fint om disse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå