Chris00000 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hvilke frontfangere finnes det egentlig til E34? utenom rieger osv Gjerne legg ut bilder av hvilke fangere som finnes vill finne ut hvilken fanger jeg vill ha på min 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 oida litt for mye etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 http://www.bsbildeler.no/?pno=190740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Du har jo M5 fronten som alle kjenner igjen. M-tech som er ganske lik, bare litt annen form. 540 fronten, Noe breiere luft inntak i front, samt leppa syns i forhold til M fronten som er heltstøpt leppe om du skjønner ( ser det jo på bilder ) Så har du Ac schnitzer fronten som jeg Elsker... men da "Må" du nesten ha acs / M5 sidekjørt samt bakfager å senk. Harge å Alpina front er også fine, men noe værre å fåtaki. finnes Myyye annet ræl å, men det ser ikke ut spørr du meg. M5 540 fronten Ac Schnitzer - som jeg hadde på min gammle Harge Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Syns den ACS fronter er svært kledlig på e34! Skulle jeg byttet fanger hadde jeg lagt litt arbeid i å finne en slik! Synd den ble tatt av og solgt på din gamle 525, liffi! :/ Den bilen var et smykke å se på, vertfall når den var i ditt eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Synes det er så vannvittig synd åssen den bilen ble etter jeg solgte den. angrer som bare det på salg å får vondt av å se hvordan den er nå / blir... menmen.. Blir nok en "Replica" av min replica igjen en dag SKAL ha en såsi DØNN lik bil iigjen!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Syns den ACS fronter er svært kledlig på e34! Skulle jeg byttet fanger hadde jeg lagt litt arbeid i å finne en slik! Synd den ble tatt av og solgt på din gamle 525, liffi! :/ Den bilen var et smykke å se på, vertfall når den var i ditt eie! +1 på begge deler Må ikke glemme Aerodynamic! Nå er disse add-on fangere, men er jo det som er mest vanlig på e34 hvis man vil holde seg unna Rieger og Miga. Racing Dynamics: Zender: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Har bestemt meg ble ac fangere fra bsbildeler.no og mørk mørk mørk lilla farge på bilen, slik at den nesten ser svart ut med lilla sjær i fargen tror det blir bra tips til lakkering eventuelt noen nerme kristiansand som vill lakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 [ Bilde ] +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Ja angrer litt sjølv på at jeg solgte ac fangern på 525en :/ blir komplett m5 styling med v8 front nå, kanskje acs senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå