Gå til innhold

Fangere foran E34 :)

Chris00000
 Share

Anbefalte innlegg

Du har jo M5 fronten som alle kjenner igjen. M-tech som er ganske lik, bare litt annen form.

540 fronten, Noe breiere luft inntak i front, samt leppa syns i forhold til M fronten som er heltstøpt leppe om du skjønner ( ser det jo på bilder )

Så har du Ac schnitzer fronten som jeg Elsker... men da "Må" du nesten ha acs / M5 sidekjørt samt bakfager å senk.

Harge å Alpina front er også fine, men noe værre å fåtaki.

finnes Myyye annet ræl å, men det ser ikke ut spørr du meg.

M5

e34-m5.04.JPG

540 fronten

DSC_0004.jpg

Ac Schnitzer - som jeg hadde på min gammle

znr7owqvea2zs3deq6a6.jpg

p7i1ab9so3p1z9lloloh.jpg

Harge

autowp_ru_hartge_h5_2.jpg

Alpina

bmw-alpina-e34-b10-biturbo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Syns den ACS fronter er svært kledlig på e34! :D Skulle jeg byttet fanger hadde jeg lagt litt arbeid i å finne en slik!

Synd den ble tatt av og solgt på din gamle 525, liffi! :/ Den bilen var et smykke å se på, vertfall når den var i ditt eie!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så vannvittig synd åssen den bilen ble etter jeg solgte den. angrer som bare det på salg å får vondt av å se hvordan den er nå / blir... menmen..

Blir nok en "Replica" av min replica igjen en dag ;) SKAL ha en såsi DØNN lik bil iigjen!!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den ACS fronter er svært kledlig på e34! :D Skulle jeg byttet fanger hadde jeg lagt litt arbeid i å finne en slik!

Synd den ble tatt av og solgt på din gamle 525, liffi! :/ Den bilen var et smykke å se på, vertfall når den var i ditt eie!:)

+1 på begge deler ;)

Må ikke glemme Aerodynamic! [-X Nå er disse add-on fangere, men er jo det som er mest vanlig på e34 hvis man vil holde seg unna Rieger og Miga.

bm7npt8d2q0b86ssyh5d.jpg

Racing Dynamics:

blx50bgti21tszbwrmpo.jpg

Zender:

rxjff89mot6vrsok1tty.jpg

1mj8v64ghmsyhogytjdo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...