pajoe Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har i dag en sånn telefon i bilen. (97" E39) http://i119.photobucket.com/albums/o159 ... 011665.jpg Har fått inntrykk av at man kan gjøre denne om til et bluetooth-håndfrisett ved å montere en sånn: http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-OEM ... eo&vxp=mtr Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Eventuelt om det trenges annet utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Du klarer deg uten den saken du henviser til, men du trenger en TCU, bluetooth-antenne og muligens noen andre småting. Er en stund siden jeg var inne på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jaha. Jeg trodde BTantenne og nødvendig elektronikk var integrert i denne saken, jeg. Den har jo sånn knapp for å "pare" telefon med håndfrisettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Det er nok dessverre kun en dockingstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Noen som har anelse om hvilke deler som trenges. (gjerne med linker)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det er nok dessverre kun en dockingstasjon. Hvordan kan det være en "dockingstasjon", når den ikke har noen utvendige tilkoplingsmuligheter? Den gjør jo om armlenet til et lite oppbevaringsrom. Dette må forklares nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fordi den kommer uten telefon-tilpasset innmat. Har du forresten prøvt Google? Man finner mye rart der, bl.a. dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Se der ja. Tusen takk, awt. Litt forskjell på 200 dollar, og 800. Finnes det ikke noe uoriginalt som funker da mon tro. Med den prisen, tror jeg at det blir Buddy supertooth i solskjermen istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Du vil nok finne de fleste komponentene til en grei pris på eBay. Et annet alternativ kan være Parrot, den skal kunne fungere som den originale slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå