Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

JE har rykte på seg å lage stempler av dårlig alu kvalitet. En kamerat har hatt en motor inne for ikke lenge siden som rasa grunnet stemplet hadde deformert seg.

Hmm..., trodde JE hadde ganske godt rykte jeg?

Du får jo også et utall ulike coatinger osv og det må jo stemme i forhold til motorens effekt/turbo/sug/turtall.

De gamle stemplene i strokermotoren er blitt helt avrundet i ytterkanten på toppen. Det skyldes nok hovedsakelig feil tenning i dette tilfellet her...

TurboTore som skrur motoren er en stor tilhenger av Wiseco, så siste ord er kanskje ikke sagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TurboTore har holdt på med "brev veksling" på mail med VAC motorsport i det siste. For å prøve å få litt oversikt på delene til Strokermotoren. Har nå fått bekeftet mye av delene, men det dukker fortsatt opp noen utfordringer. Vi aner egentlig ingen ting om kammene som sitter der. Så har forsøkt å måle litt, men besluttet på torsdag og sende de til KM cams for avlesing av data.

Vi må ta en ny vurdering om vi skal bruke 3,2 topp eller 3,0 når vi får svar anng kammene. Da noe av VAC delene ikke kan brukes over på 3,2 topp.

Og deler derfra er som kjent ikke billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt prosjekt det her. Har ikke rukket og lest gjennom hele tråden, men har du bestemt deg for felger ? Vet at BBS e-serien er et ganske innlysende valg for biler i dette brukssegmentet :)

Takk for det:-) BBS hadde ikke vært feil det.

Men felger er bestemt, hovedfelger blir Team Dynamics Pro race 1.2 i 8x17 et 25 foran og 9x17 et 35 bak.

Er bilde av de lenger frem i tråden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant foresten igjen et bilde av strokermotoren fra den forrige bilen den satt i. Ser ut til at han hadde "ålreint" understell også :)

sq02lknpgogwuna7y363.jpg

Bare jeg får ånden over meg en av de nærmeste dagene og temperaturen holder seg noenlunde, så skal jeg få satt på plass understellet mitt også. Da skal jeg selge et 3-4 mnd gammelt coiloversett som sitter der nå hvis noen er int :wink: Så skal noen sånne på,spent på hvordan det funker :)

6fyl5x78ffm5n7xs6i3c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...