M3 Atle Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Får invitere til fest og sende spyttebakke rundt til alle som drikker og lagre det. jaaaa..
JE Motorsport Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Da er buret ferdig bygd og bilen på vei hjem Er litt usikker på hva farge jeg skal ha på buret, tenker på svart eller gult. Hva synes dere?
destroyy Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Kan vel handlet et lite hendig varmeapparat fra for eks. summit ? Jeg fjernet det orginale på min e28, angrer fælt... så jeg skal handle et fra summit
JE Motorsport Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Kan vel handlet et lite hendig varmeapparat fra for eks. summit ? Jeg fjernet det orginale på min e28, angrer fælt... så jeg skal handle et fra summit Høres ut som en godt forslag:-)
Papperboy Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 jeg liker best sort bur.. blir litt mere anonymt.. for alle vet at de bilene med bur somregel er gankse raske biler... så kanskje litt gøy at det ikke syntes så godt synes ihvertfall jeg
JE Motorsport Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 jeg liker best sort bur.. blir litt mere anonymt.. for alle vet at de bilene med bur somregel er gankse raske biler... så kanskje litt gøy at det ikke syntes så godt synes ihvertfall jeg Er ikke så dumt det nei. Bilen her blir kanskje rask... Værre med sjåføren:-)
JE Motorsport Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Ble bedre vektfordeling nå, men er også bedre å dra med bil som har nivåreg.
handsome Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Selger ikke Summit Racing en erstatter som er lettere og veldig kjekk til bane biler da? Aha, noen anelse hva den ligger under? Fant du ut hvor dette lå? Finner ikke noe sånt til e36 på siden dems.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
JE Motorsport Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Selger ikke Summit Racing en erstatter som er lettere og veldig kjekk til bane biler da? Aha, noen anelse hva den ligger under? Fant du ut hvor dette lå? Finner ikke noe sånt til e36 på siden dems.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Har ikke fått sett så nye enda, men mener jeg fant noe som er universalt;-)
Papperboy Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 hehe med denne bilen blir du nok ganske rask uansett... når det kommer til kjøringa er det bare å kappe det som kappes kan å gi gass så får du nok god fart på den gøy om vi kjører på samme treff engang.. se om budsjettbrakka mi holder følge
R Andersen Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Men hvor blir det av bildene av buret....??
JE Motorsport Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Men hvor blir det av bildene av buret....?? He he, de kommer bare jeg får tatt noen;-)
S:M:G Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Anngående varmeapparat kan man jo og sjekke med butikker med båtutstyr. F. eks denne: http://www.maritim.no/elektrisk/varmere ... r-10kw-12v Her vestpå har jeg kommet over flere varianter med ennå lavere vekt da dette er hovedargumentet for å endre på det originale varmeapparatet.
JE Motorsport Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Her er noen bilder av buret: (beklager dårlig kvalitet på mobil bildene..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå