Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel handlet et lite hendig varmeapparat fra for eks. summit ?

Jeg fjernet det orginale på min e28, angrer fælt... så jeg skal handle et fra summit

Skrevet
Kan vel handlet et lite hendig varmeapparat fra for eks. summit ?

Jeg fjernet det orginale på min e28, angrer fælt... så jeg skal handle et fra summit

Høres ut som en godt forslag:-)

Skrevet

jeg liker best sort bur.. blir litt mere anonymt.. for alle vet at de bilene med bur somregel er gankse raske biler... så kanskje litt gøy at det ikke syntes så godt :) synes ihvertfall jeg :)

Skrevet
jeg liker best sort bur.. blir litt mere anonymt.. for alle vet at de bilene med bur somregel er gankse raske biler... så kanskje litt gøy at det ikke syntes så godt :) synes ihvertfall jeg :)

Er ikke så dumt det nei. Bilen her blir kanskje rask... Værre med sjåføren:-) :-)

Skrevet
Selger ikke Summit Racing en erstatter som er lettere og veldig kjekk til bane biler da?

Aha, noen anelse hva den ligger under? :-)

Fant du ut hvor dette lå? Finner ikke noe sånt til e36 på siden dems..

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet
Selger ikke Summit Racing en erstatter som er lettere og veldig kjekk til bane biler da?

Aha, noen anelse hva den ligger under? :-)

Fant du ut hvor dette lå? Finner ikke noe sånt til e36 på siden dems..

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Har ikke fått sett så nye enda, men mener jeg fant noe som er universalt;-)

Skrevet

hehe med denne bilen blir du nok ganske rask uansett... når det kommer til kjøringa er det bare å kappe det som kappes kan å gi gass så får du nok god fart på den :)

gøy om vi kjører på samme treff engang.. se om budsjettbrakka mi holder følge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...