Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Det er bra:)

Må si jeg gleder meg veldig til å se mer til den stroker motoren din når du kommer så lagt!

Hørtes ut som det burde bli foholdsvis heftig:D

Ja håper den skal bli bra, men kommer til å svi på pungen først;-)

Blokka er hos sylinderservice i Oslo om dagen for sjekk av ovalitet på sylinderne, samt sjekk av noen andre mindre skader på sylinderveggene. Som vi håper er ubetydelige... Krysser fingrene :-) Men ting tar tid der...

Blir forøvrig montert en 3,2 topp på strokermotoren nå hvis blokka er i brukanes stand i stedet for den 3,0 toppen som satt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe billig moro å bygge motor!

Får håpe det er mulig å bruke opp igjen delene da:)

Er det større porter i 3.2 toppen? Eller er det noen andre fordeler?

Skal være sikkert at det koster ja, og det koster ikke noe mindre med sugemotor enn turbo motor heller.. Og det er vel grunnen til at de fleste går for turbo da det gir mer effekt for penga. Men jeg vil ha sugemotor :-) !

3,2 toppen har større porter og ventiler ja, ellers er det vel ikke noe særlig forskjell. Bortsett fra kammene da selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo litt artig å gå litt mot strømmen da:) Men skal vere en god turbo motor for å holde følge med den motoren der tror jeg!

Får se om "budget" m50`n kommer til å holde følge:p

Du har vel et godt fortrinn med ordentlig understell/bremser. Det blir det ikke på min med det første... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å hentet strokerblokk og veiv hos Motorteknikk & OSS (Oslo syl. Service) AS og er ikke veldig imponert. :( Det var ingen av de som var på jobb der som knapt viste noe om blokka og veiva. Men blokka fant vi skjøvet inntil en vegg og da jeg spurte om hva mål de hadde funnet på sylinderne. Så var svaret det viste han ikke helt, da sa jeg regner med at dere har dette notert. Nei, det var ikke vanlig at de gjorde det… #-o

Jeg ba da om å få med blokka. Men da kom et nytt problem, ingen viste hvor veiva befant seg nå. :roll: Etter litt leting og ringing, så fant de den til slutt. Med påfølgende kommentar, jeg tror den er litt skeiv. Men det kan gå fint...

Fikk lempet blokk og veiv i bilen og kjørte av gårde til Turbo Tore som gjør øvrig motorjobb for meg. Han lurte på om jeg ikke hadde fått med mer deler tilbake?

De hadde også fått stempel og råde, noe som de selvsagt hadde lagt et annet sted.

Så måtte tilbake for å hente dette.

Trodde Motorteknikk & OSS skulle være proffe på dette, men de fremsto som totalt

frie for struktur og profesjonalitet. De har jo tross alt kun hatt blokk og veiv 1,5-2mnd.

Er det mulig!? Har desverre hørt en del andre også si at de er helt håpløse hva anngår tid.

Så får levere dette videre et annet sted og se om det går bedre der [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...