Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Denne dukket opp i dag, LTW replica spoiler.

Usikker på om den skal være gul som bilen eller om den skal bli svart lakkert.

Carbon panser ser jo nesten svart ut, det samme med carbonluka. Så tenkte kanskje svart spoiler gir litt balanse?

Hva tror dere?

ve4ujyde.jpg

ytymuhug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den GT vingen:) Blir fort racing med en sånn!

Ble noe skuffa når jeg begynte å montere stoler i min! Vært borte i at du ikke blir sittende 100% rett på rattet med bøttestoler?

Ja, er egentlig ikke noe fan av spoiler. Men må jo ha det på en banebil;-) Dette er bare lav versjon uten distanseblokker.

Har hørt flere som har problemer med det ja. Noe kan være betinget av type stol, men også brakettene/understell.

Jeg har derfor valgt å kjøpe bl.a braketter fra VAC motorsport for de mulig gjør sideveis forskyving;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med avstandsklosser er ikke noe pent spør du meg:-P

Ja, er sikkert noen forskjelder der! Ble ikke så ille når jeg fikk dytta de helt inn til tunnelen. Satse på at en ikke tenke over det i kampens hete;-)

Har du bilde av de vac festene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med avstandsklosser er ikke noe pent spør du meg:-P

Har du bilde av de vac festene?

Enig, men trolig større effekt da den er høyere.

Har ikke fått festene enda, men her er bilde av de fra nettsiden :-)

På disse får jeg også skrudd øyeboltene til beltene fast samtidig

u2ese9us.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På flere BMWer står rattstammen litt i vinkel utover mot siden, derfor er man ikke helt rett på rattet når man bytter stoler, ofte så monterer man disse stolene mot midten og at man sitter mere fast i de så man merker vinkelen tydeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen billig moro nei:-( Men stort sett alt som er moro koster penger;-) Jeg har kjøpt mye deler over tid og det hjelper jo å jobbe med salg av BMW deler;-) Har jobbet med BMW i over 12år og er vel "litt" interessert:-)

Men skulle GJERNE hatt en sponsor...

Skal jo uansett ha "dekor" på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster å være kar, men på en annen side skal man ikke sette noen pris på en hobby.

Så sant. Lykke kan heller ikke måles i penger;-) Når jeg får strokermotoren på plass og kjører ut på banen for 1.gang så kommer jeg til å være som et barn som får godis:-)

Husk at gutter blir aldri voksne, det er bare leketøyene som blir dyrere jo eldre de blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ihvertfall stempler fra en anstendig bedrift med godt renome. Der får du bytta om du får feilbestilte stempler. Det kan være litt vanskelig om du bestiller direkte fra over dammen. CP, JE og Wiseco er jo "ledende" i industrien, men det spiller mindre rolle hvilken av dem du velger. Bare skaff deg en god stempelkonstruksjon som er utprøvd på racerbiler. Du vil jo også ha lettvektstempler da, som er mer akutt at er riktig utformet.

At du opplevde surr og OSS er ganske forventa. Nesten ikke hørt annet enn tilsvarende tilbakemeldinger siste årene selv.

Skal du ha en billig og god maskinerer så er Solør Motor på Flisa - 5 mil sør for Elverum et godt valg. Og i motsetning til snørrvalpene rundt om som er opplært på 1 time så vet han hva han driver med. BMW blokker og topper har han inne ukentlig. Har plana, slipt, honet, borret, balansert, dreiet og portet uten problemer hos han i flere år nå, aldri vært problem noen gang, og jeg er ingen lett kunde.. :lol:

Østlandske på Hamar har jeg dog også hørt mye bra om. De har iallefall mye fancy nymotens utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips;-)

Vi lander nok på JE stempler ser der ut som. Virker som veldig god service der og de lager stemplene etter alle mulige ønskemål. Og har selv da veldig oversiktlige og gode priser.

Som du er inne på så er vekta viktig på stemplene her. Og det var de veldig opptatt med å finne ut av nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...