JE Motorsport Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Garrett vet jeg har noen bra lyddempere, de hjelper visstnok bra på effekten også. He he, men en av bieffektene er vel også at de gir mye hjulspinn og lite fremdrift Det er du som er Turbokongen vettu
JE Motorsport Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Denne er ganske beskrivende når en holder på å ribbe og fjerner div ting... Det blir mye til overs
JE Motorsport Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Sånn spoiler som dette skal jeg ha bak, så rop ut om noen har en slik som ikke er i bruk
bjornar-a Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 søk på salgs tråden. så det var en til salgs for ikke lenge siden
JE Motorsport Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 søk på salgs tråden. så det var en til salgs for ikke lenge siden Takk for tipset
JE Motorsport Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 Den kjøpte jeg... Da så, fin spoiler du får Har funnet en flunka ny for 1700,- kr nå
Henrik... Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 er den spoilern i glassfiber org? sett noen replika på ebay og de er glassfiber.
Kristian Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 er den spoilern i glassfiber org? sett noen replika på ebay og de er glassfiber. Nei det er de ikke.
R Andersen Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Har funnet en flunka ny for 1700,- kr nå Flaks jeg ikke betalte så mye for den da... Er din orginal vinge, eller glassfiber/carbon-kopi? Skulle egentlig ha fått tak i en i carbon/glassfiber. Den orginale veier jo utrolig mye....
handsome Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Har funnet en flunka ny for 1700,- kr nå Flaks jeg ikke betalte så mye for den da... Er din orginal vinge, eller glassfiber/carbon-kopi? Skulle egentlig ha fått tak i en i carbon/glassfiber. Den orginale veier jo utrolig mye.... Vet du om disse passer på sedan? Og hvor har dere kjøpt? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
R Andersen Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Min er en brukt orginalvinge, og usikker på om den passer sedan.
Henrik... Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Har funnet en flunka ny for 1700,- kr nå Flaks jeg ikke betalte så mye for den da... Er din orginal vinge, eller glassfiber/carbon-kopi? Skulle egentlig ha fått tak i en i carbon/glassfiber. Den orginale veier jo utrolig mye.... Vet du om disse passer på sedan? Og hvor har dere kjøpt? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Passer på sedan jo Ligger billig på ebay http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-92-98-2 ... 85&vxp=mtr http://dtmfiberwerkz.com/access/style-s ... p-525.html
-Erik- Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Min er en brukt orginalvinge, og usikker på om den passer sedan. Hvis du får tak i en lettere kopi, kan du godt ta kontakt på pm om du vil selge videre den du har nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå