lamar81 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da var pakkene fra England ankommet:) Monterte Bakpotte med dobbel stuss og 15mm spacere bak med det samme budet dro sin vei.. Ganske fornøyd med resultatet!! Det kommer bedre bilder når jeg har vasket bilen om noen dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Tok full oljeservice i dag før bilferien. motoren fikk nytt oljefilter og Castrol (FST) 0w-30. Nå vet jeg ikke hvordan olje det var på den fra før, men følte faktisk og motoren gikk renere og jevnere... Fikk også tatt en god håndvask, så måtte jo ta noen bilder i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Knipsa et par bilder i helgen før jeg dro til treff på Vålerbanen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Og et bilde fra BMWccn dagene på Vålerbanen. Takk til Ole Kristian Photography... http://olekristiansl.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Vintermodus....med Skiguard 850 Sparkling Graphite;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Hallo! Blodfet e91 du har Lurte bare på om du har på noen form for senk på de bildene som du har tatt ved den røde containeren? M understell? Eller er den helt orginal? M.v.h Majo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Hallo! Blodfet e91 du har Lurte bare på om du har på noen form for senk på de bildene som du har tatt ved den røde containeren? M understell? Eller er den helt orginal? M.v.h Majo Tusen takk Majo! Kun org. M-sport understell på bilen. Har lyst å senke bilen litt, men da kommer jeg ikke ned i garasjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Tusen takk Majo! Kun org. M-sport understell på bilen. Har lyst å senke bilen litt, men da kommer jeg ikke ned i garasjen:( Okei, hehe! Vet du hvor mye M-sport understell er senket i forhold til orginalt/standard understell på e91? Har samme bil selv i samme farge men uten m-pakke, er 99% sikker på at min ikke har M-sport understell. Skal ha nye sommerfelger og dekk til min bil, synes dine er veldig fine! Derfor jeg spør litt se.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Okei, hehe! Vet du hvor mye M-sport understell er senket i forhold til orginalt/standard understell på e91? Har samme bil selv i samme farge men uten m-pakke, er 99% sikker på at min ikke har M-sport understell. Skal ha nye sommerfelger og dekk til min bil, synes dine er veldig fine! Derfor jeg spør litt se.. hehe Tror m-sport understell er ca. 20 mm lavere foran og 15mm bak, men vet ikke 100%.Skal muligens ha nye sommerfelger jeg også, men alt jeg vil ha koster skjorta. Mulig jeg bare fresher opp de jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Tror m-sport understell er ca. 20 mm lavere foran og 15mm bak, men vet ikke 100%. Skal muligens ha nye sommerfelger jeg også, men alt jeg vil ha koster skjorta. Mulig jeg bare fresher opp de jeg har... Hehe, dyr moro! Har du innpress 35mm. på bak og forhjula dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Har du innpress 35mm. på bak og forhjula dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Har du innpress 35mm. på bak og forhjula dine? Har innpress 35 foran og 40 bak. Kjører med 15mm spacer bak. Mulig jeg setter på en 5mm spacer foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Okei har bestilt slike hjul selv, var veldig usikker på om jeg skulle ha ET 35 eller 40 bak. Men det ble ET 40 bak. Skal ha på 265/30 dekk så skal ikke subbe da. Du bruker spacer som er 15mm på hver aksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Okei har bestilt slike hjul selv, var veldig usikker på om jeg skulle ha ET 35 eller 40 bak. Men det ble ET 40 bak. Skal ha på 265/30 dekk så skal ikke subbe da. Du bruker spacer som er 15mm på hver aksel? Kjører med 265/30 bak jeg også, med 15mm spacer på bakaksel. Subber aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Nice 15mm på venstre side og 15mm på høyre side? eller 7.5mm på hver side? Da kunne jeg bestilt Zito hjula med ET 35 bak også da tydligvis men men, ET 40 bak blir sikkert bra. HR spacer du kjører eller? meget pent det oppsettet ditt syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå