hanskr Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Bilen er komplett men ihejl rusta + att motorstyringa er vekke Nokon som treng deler ? Kjem bilder iløpe av kvelden, er full skinn intereør me dørpanel osv har bare ett grøftelys bagasje overtrekk beklager dårlig kvalitet, var mørkt ute mvh Hans Kr Akse
hanskr Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Ingen is det der, kun en i riktig såg de no ingen so treng deler ?
Kveane Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Pris på skinnseta forran? Kan dørtrekk andre deler av interiøret passe en sedan?
Nytern Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Pris sidespeiler (de er elektriske regner jeg med?) Disse er i ok stand? Pris hengerfeste m/ledningsnett? Du har ikke tilfeldigvis ett takstativ til denne bilen?
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Pris på framlyktene? Send meg gjerne svar på PM.
hanskr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Pris på skinnseta forran? Kan dørtrekk andre deler av interiøret passe en sedan? Er vel likkje so mykje anna enn dørtrekka framme ( kansje bak ) ? so passer å seta foran vil eg tru ja, 2500 for seta å dørtrekka ?
hanskr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Pris sidespeiler (de er elektriske regner jeg med?) Disse er i ok stand? Pris hengerfeste m/ledningsnett? Du har ikke tilfeldigvis ett takstativ til denne bilen? Dei skal ve i god stand, skal sjekke litt nermare i kveld 400 for begge ? 600 for hengarferste me ledningsnett ? takstativ har eg desverre ikje ,kunn dei langsågande bøylane om de va dei du meinte ?
hanskr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Pris på motor med girkasse og lednigsnett? Veit ikkje stand på motor eller gir så den blir nokk bare solgt i deler om nokon er intresert. Trur ikje de har vert start på den på mange år. Motorstyring mangler samt er lmm, å servopumpe solgt
hanskr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Pris på framlyktene? Send meg gjerne svar på PM. du har pm
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Pris sidespeiler (de er elektriske regner jeg med?) Disse er i ok stand? Pris hengerfeste m/ledningsnett? Du har ikke tilfeldigvis ett takstativ til denne bilen? Dei skal ve i god stand, skal sjekke litt nermare i kveld 400 for begge ? 600 for hengarferste me ledningsnett ? takstativ har eg desverre ikje ,kunn dei langsågande bøylane om de va dei du meinte ? Sjekk litt nærmere du, så kan du ta kontakt på pm når du har tid Har ikke veldig lyst til å betale mer enn 200kr for speil egentlig, kan liksågodt handle i riktig farge på Ebay om jeg først skal bruke 400.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå