sveigis Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Gammel takgrind selges. Takgrinda er av typen som enn kan ha ski,ølkasser ,kasser osv. Min far kjøpte denne til sin ascona a i 1979.Men her er det mange tilpassningsmuligheter/justeringsmuliheter som gjør at denne med letthet kan tilpasses eldre bmw"er. Et must for deg som skal ha ting og tang på taket på din gamle Bmw. Dette er vel ikke det letteste å få tak i lenger. Bilder kommer straks Selges kr 400 eller hb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Gammel takgrind selges. Takgrinda er av typen som enn kan ha ski,ølkasser ,kasser osv. Min far kjøpte denne til sin ascona a i 1979.Men her er det mange tilpassningsmuligheter/justeringsmuliheter som gjør at denne med letthet kan tilpasses eldre bmw"er. Et must for deg som skal ha ting og tang på taket på din gamle Bmw. Dette er vel ikke det letteste å få tak i lenger. Bilder kommer straks Selges kr 400 eller hb. tok lang tid med de der bildene... RSamseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pertjønn Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 God kveld!! har du takgrinda liggende enda? er interessert om den passer til en E30 ix coupe kan du sende noen bilder av takgrinda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 tok lang tid med de der bildene... He he,glemt bort hele grinda. God kveld!! har du takgrinda liggende enda? er interessert om den passer til en E30 ix coupe kan du sende noen bilder av takgrinda?? Svart på Pmen jeg fikk av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå