Garstin Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Denna bilen har jeg trua på, så jeg kommer nok til å titte innom denne tråden ofte for å se om det har skjedd noe nytt. Lykke til med downhill sesongen! Gleder meg til neste update. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Godt å høre:) Takk for det. hehe, kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Imponerende fint arbeid du gjør ! det er ikke mangen som er så flinke som deg med plater. Slike tråder er veldig kjekke å se, det er sånne kunnskaper du har lært deg her som er viktige for og kunne berge biler som etterhvert blir skjeldne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Mer updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 det kommer etter vært, bare bli ferdig men en moped jeg pusser opp, så kommer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 (endret) Endret Februar 20, 2017 av piter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Høres kult ut! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Den sorte på finn du har kjøpt med alpina deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Virka som et bra kjøp. Hadde den stått nærere hadde jeg henta på dagen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Ja tror det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Da er jeg ferdig med mopeden jeg har pusset opp, som nå er til salgs. Så nå er det snart tid for å starte fult på bilen igjen. På mandag så skal jeg inn til operasjon, så 1-2 uker etter det så starter det vel:) Arbeidsmot så det holder! Her er et bilde av mopeden. Har også funnet en farge jeg vurderer å ha på bilen, matt blå. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 (endret) Endret Februar 20, 2017 av piter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Lest gjennom hele tråden nå og skikkelig bra arbeid du gjør her:) Venter spent på nye oppdateringer jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 godt å høre, planen var å fortsette på bimmeren.no men blir vell litt på begge forumene enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå