piter Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) Endret Februar 20, 2017 av piter Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 (endret) Endret Februar 20, 2017 av piter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellku Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 du kan ikke legge ut noen flere bilde av hvordan du gjorde det med kanal byttinga viss du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Den er ikke ferdig enda desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Gjort litt idag, fått tilpasset kanalen og gjort klar for sveising. så nå er neste å få festa den. Bilder: Geniale klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 flott arbeid, hvordan fungerer klemmene , og hvor får man kjøpt de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 takk de funket ganske så bra. gasolin har de mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fått gjort litt idag å, punkta på kanalen. og tatt noe små hull. Nytt hjørne ved hjulhuset bak. Et lite hull i hjulhuset foran punkta fast kanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 mulig jeg er treig, men tenkte mer på hvordan de virker / brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Det er en plate på 1mm, med hull til en liten firkanta stang i ene enden, så legger du den i hullet og drar til vingemutter som er festa på en gjenge stang som er festa i den 1mm plata som den firkanta stanga sitter i bak plata. for da er det du skal sveise sammen mellom den lille firkant stanga og den store firkanten. så da sitter den akkurat kant i kant og det er 1mm sveisefuge, som er viktig. Vet ikke om du skjønte det, se også på bilde litt lenger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen98 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Kor får du alle pengene fra? Du er bare 16 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 jobb og konfirmasjon, er 17 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Skal snart behandle bilen under, dette gjøres så fort jeg er ferdig med å rustsveise bilen. Noen som har tips til hva jeg skal bruke der det er bart metall? eventuelt over det igjen om det trengs. Hva jeg skal ha på over alt til slutt? Merker og nav på det dere anbefaler. Gjerne varer de har på meca.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 noen som har tips til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 (endret) Denne bilen blir å godskjenne med m20b25 turbo, har kjøpt en delemotor/turbodeler. Endret Februar 20, 2017 av piter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå