piter Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 I går fant jeg fram resten av understellet som skal fikses. her er alt sammen Når jeg skulle ta ut foringene i traversen, så fant jeg et hull.. så må nok ha ny travers bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 sandblåste kaliprene på skolen idag. så da blir det kjøpe lakk i mårrå, noen som har erfaring med biltema kalliprerlakk? og få lakkert de. åsså pakke de om. foran før foran etter bak før bak etter adaptere før adaptere etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 noen som vet hvor jeg får tak i et sette med alle pakninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 da har jeg gjort litt med bremsene. fått tatt et strøk, blir værtfall 2 til. skal få bestilt pakningsett til kaliprene, forslag til sider? også fått ny sveisemaske kjøpte 4 koster for 29kr, haha malinga fra biltema stemple ute av foran også bak, mye dritt i den ene knakk det ene øye.. på igjen et strøk er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Fikk montert løftebukk igår. Må bare legge opp strøm;) Brukte motorløfteren, var ikke lett å treffe tappen... Her står den, midlertidig plassering. Lavt under taket, men blir sitte høyde under;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 nå har den kommer til verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 hei igjen. Da har jeg overhalt bremsene med nye pakninger osv. så da er neste å få fiksa resten av understellet. bak: foran: alle: ser ut som de er tegna i paint, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Hva syntes dere om bbs vingen til e30? Jeg har en slik liggende, så lurer på å bruke den eller kjøpe meg m3 kopi vinge. Hva tror dere? Bilder av bbs på bil: mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 BBS er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 bruk den vinga du har, ser mye finere ut m3 vinge skal stå på en m3 det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 De øverste bildene på side. 1. Er de tatt i kjelleren ved Tjeldsundbrua Kro og Hotell? Det så merkelig likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Litt enig det egentligt, sund.m3. Tror det nok blir den bbs vingen ja:) Det øverste tenker du på? Bcrichard Det et fra vinteroplagrings laget pappa har. Han har faktisk en e30 der, en nullskatt 320 med 325 motor og understell:D Noen her på bimmers som eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 idag så prøvde jeg å få demontert mere av understellet. jeg fikk av ene drivakselen, men den andre satt. så den skal skjæres ut med skjærebrenner, hehe. også fått bilen opp i løftebukken overraskende bra under. måtte spenne det fast for å løsne det.. fått opp satt koni dempere bak og foran rust i inner kanale venstre side rust fremst i gulvet på høyre side litt under torpedoveggen også litt mere små rust, men bra til å være 29 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Så ikke så værst ut denna Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå