stensheim Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 kjøpte meg fk coilovers idag ønsker og kjøpe camberjusterings topplager. noen som hvet hvordan man får tak i tuvpapirer? har alle nr på fjærer osv hør med geir ove lilleeng på koed.no han sendte tuv papirer på mail til meg! turbo5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Du har ikke Mail Adressa hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Send mail til koed, den finner du på koed.no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Ja, skal prøve det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 idag har jeg fått fiksa karroserirulla så den er nesten helt perfekt. og fått av understellet. så starter forhåpentligvis til uka med å få rustsveisa/ behandla den under. bilder: bilen oppe på sia brukte elefantjekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 hei Det har ikke blitt gjort mye her i det siste, pga jul osv. men idag fikk jeg tatt ut ruter. bilder: Ønsker alle et godt nytt år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 idag rensa jeg motorrom, bortsett fra strømen, som jeg tror bare blir sittende de bilde: da er det å få renska helt under,å få vekk tectyl og ta rust å få på ny som er neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 er en del rust i gulvet... så lurer på om jeg skal finne en bil med bra gulv og bytte hele gulvet eller lappe sammen det gamle det. forslag til hva jeg skal gjøre? slike hull som det er på bilde er det nesten over alt, småe hull.. som kommer fra innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Lapp sammen det gamle! Hvis du gjør det riktig så blir det veldig bra tilslutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 det er veldig mye rust da.. er sånne små hull i hele gulvet.. å et stort forran på høyre side. men det går jo ann å lappe det sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 idag fikk jeg fjerna en del understellmasse/tectyl. og fjerne noe rust.. rust på torpedoveggne, venstre side kappa ut hull på jekkfeste på venstre side foran fjerna litt understellmasse/tectyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Her var det nok arbeid å gjøre, flott pågangsmot og det er bare å kjøre på! Likte bordet og gjenlivinga av de bremseskivene! Stå på, følger med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 En av få e30 jeg skal følge med på vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 er nok å gjøre ja.. takk skal du ha, vært å prøve værtfall, hehe.. hermanoo90 godt å høre:) marionette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Idag fikk jeg en pakke i posten med Diff foring fra powerflex, girkasse puter fra Gs og kortgiring fra Gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå