piter Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 å kommer til å sette på org spylevesketenk på org plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Må si att du har gjort mye bra arbeid til å vare 16 år ! Stå på! Gleder meg til å se bilen ferdig! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Takk for det, må nevne at jeg får god hjelp av far min å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 skjønner ikke hvorfor du sveisa på et "lokk" over "veggen" til batterikassa ? ellers ser det jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Skal ha batteriet Baki, og syntes det så bra ut om jeg lagde det slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Gjort litt idag igjen. Hull Ferdig sveisa Fra inni mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Henta meg ny motor igår. M20b25 facelift sugetrim. Litt i info om den. Den ble bygget for ca 20000km. Info fra forrige eier kamlyft i mm: 7.0 (11,0) Duration/spridningsvinkel:272/272/111 öppningstider 25-67-67-25 ventillyft i ö d: 1,6. ventilspel i mm: 0.25/0,25 Kolvar Orginal, planade med nya ventiluttag. Nya kolvringar Topp Max portad. renoverad och provtryckt , 2 ventiler bytta. Nya ventilstyrningar, Vipparmar och vipparmsställ. nytt oljerör. 11kg i komp Motor: Nya ramlager, vevlager, packboxar och packningar, blocket är deckat och renoverat med 1 cylinderfoder. vev nyslipad och balanserad. Motorjobbet är gjort på bäcks motorslip i Sundsvall Bilder: Noen som veit åssen fanger det her er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Hartge facelift front, sjelden vare, om den er ekte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Vet ikke om den er ekte. Men er samma plast som mtech fangere. Ikke glassfiber;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 da tipper jeg den er ekte, er vel en hartge logo eller noe på den, om den ikke er lakkert over, eller sparklet igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 skal sjekke litt nøyere på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Fått gjort litt igjen idag. Nesten ferdig på høyre side nå. Mangler litt mere i bak skjermen. Fått litt deler også. Grenrør Torpedoveggen Tett på venstre side Bakskjermen Synd å måtte skjære en ny hjulbue.. men skal bruke mere av den også. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 blir bra dette, fin rustsveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Håper på det;) Takk skal du ha. Får ikke like fint vognkort som deg men, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 er det en orginal 323 du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå