piter Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 jepp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 ok, så moro da, dem er det ikke mange av, min er også i utgangspunktet en 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Funker det, nei er ikke så mange av de. Tenkte å prøve å få turbo inn i vognkortet om 1-2 år, når det er mere penger, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hvorfor ikke bytte hele buen, i stede for å lappe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 hvorfor ikke bytte hele buen, i stede for å lappe ? For meg ser dette ut som en typisk veng/koed bue? Å de er vell ikke kjent for å være i så bra passform, og sveise på en slik bue er vell veldig vanskelig å få det til å se bra ut mtp linjer og slik vill jeg tro. Så da ble det vell lettere å ta rusta bare. Det er min tanke hvertfall. Ellers ser dette veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Trengte bare å bytte der, og passformen var dårlig. Men ble bra med lappinga å Var fra veng ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Hei, lenge siden det har blitt gjort noe nå.. Men har da gjort litt idag. Sveise i avstiver for å være sikker på at det ikke skulle flytte seg når jeg skal bytte kanal osv Fått av ytre kanal Må gjøres litt med inner kanal også.. da er det klart for å få på litt nytt Nye topplager også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Gjort litt idag å. Fikk ikke gjort mere, pga gikk tom for sveisegass.. Innerkanal fiksing: lenger kom jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ser ut som dere har å gjøre:smile: Ser meget bra ut alså Hva er planer for bilen? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Blir vell fin denna til slutt. Du er flink å stå på vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Nok å gjøre ja. Takk:) Planen er å få en teknisk bra bil men en sugetrimma m20b25. det blir ikke en strøken bil, i første omgang. Satser på det ja;) takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Her er du godt i arbeid, ser veldig bra ut, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Har ikke gjort så mye i det siste, da jeg har drevet med denne saken her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Lenge siden det har skjedd noe her nå.. Det er pga jeg har hatt så mye annet å gjøre, driver med downhill sykling så det har tatt mye tid nå.. Men nå har jeg sommerferie og regner med att jeg skal få gjort en del igjen da! Først er det et mopedprosjekt, for å tene litt penger. Så er det full fokus på e30n for å bli ferdig til jeg er 18år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå