Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd ut plasti dip / dip your car?

Virker ganske lovende, og vurderer å "dippe" noen vinterbiler for å se hvordan det holder seg.

Noen som vil dele erfaringer?

Om jeg får tatt vinterbilen så kan jeg legge ut resultat om hvordan dette fungerer :)

dipyourcar.com

Eneste problem så langt er at det ikke kan sendes med fly pga farlige stoffer osv. Noen som vet om noen muligheter?

Skrevet

Dette skal være like lett å ta av som folie.

Det er det også.

Legger du 3-4 lag så holder det overraskende bra. I tillegg er det enkelt å påføre og få det til å se bra ut.

Skrevet

Har brukt det en del selv til bl.a. felger, speil, detailing, o.l. Er et helt fantastisk materiale, helt merkelig å jobbe med, det virker nesten intelligent i måten det skjønner hvor karosserideler o.l. deles.. Spesielt var det stilig hvordan det "skjønte" hvor det skulle la seg rive av og ikke når jeg lakkerte et sett med audi-emblemer. Så ut som de kom lakkert fra fabrikk, selvom jeg bare maskerte en firkant rundt ringene, for så å "pirke" vekk det av plasti-dip´n som skulle bort. Når det gjelder hele biler derimot, da vet jeg ikke hvordan det er.. Da burde man ihvertfall bruke sprøyte, ellers blir det dyrt.. :P hehe.. Bare husk å legge nok på!!!

Skrevet

Bra folk er positive :D

Hvor er norsk forhandler? sett litt på plastidip.no men er jo kun til verktøy å enkle saker. Hva heter den de bruker på bil montro?

Blir å bestille et kit fra USA tenker jeg, men må jo få et annet firma å sende til norge da de ikke gidder.

Blir brukt ei elektrisk sprøyte, ser ut til å fungere bra på filmen :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Er i ferd med å ta inn plastidip fra USA. Problemet med at det er vanskelig å få tak i er fordi det ikke kan sendes på fly. Det vil dukke opp i nettbutikken iløpet av November. Kommer til å selge både sprayflasker og komplette kit til å dippe hele biler. Prisene blir ikke så verst heller!:)

Skrevet
Er i ferd med å ta inn plastidip fra USA. Problemet med at det er vanskelig å få tak i er fordi det ikke kan sendes på fly. Det vil dukke opp i nettbutikken iløpet av November. Kommer til å selge både sprayflasker og komplette kit til å dippe hele biler. Prisene blir ikke så verst heller!:)

Interessant ! Kommer til å bestille jeg :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Blir meget bra! Gleder meg veldig til å få på plass dette:)

Skrevet

Hvilken nettbutikk driver du, prosjekt34??

Har prøvd litt plasti dip.. Kjøpte fra www.plastidip.no Har kun lakkert et lite deksel i full fart, så har ikke fått testet det skikkelig enda..

Lurer på om jeg faktisk skal lakke deksler og tanken på R6`n matt hvit ila vinteren 8)

Skrevet
Blir meget bra! Gleder meg veldig til å få på plass dette:)

Kommer du til å selge komplette kit med sprøyte og alt? Hvilke farger tar du inn?

Skrevet

Genialt, endelig en som tar inn Plastidip foruten plastidip.no :)

Tar du inn disse lakksprøyte-systemene også? Denne her:

41AqPDe2F6L._SL500_AA300_.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...