Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd ut plasti dip / dip your car?

Virker ganske lovende, og vurderer å "dippe" noen vinterbiler for å se hvordan det holder seg.

Noen som vil dele erfaringer?

Om jeg får tatt vinterbilen så kan jeg legge ut resultat om hvordan dette fungerer :)

dipyourcar.com

Eneste problem så langt er at det ikke kan sendes med fly pga farlige stoffer osv. Noen som vet om noen muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det en del selv til bl.a. felger, speil, detailing, o.l. Er et helt fantastisk materiale, helt merkelig å jobbe med, det virker nesten intelligent i måten det skjønner hvor karosserideler o.l. deles.. Spesielt var det stilig hvordan det "skjønte" hvor det skulle la seg rive av og ikke når jeg lakkerte et sett med audi-emblemer. Så ut som de kom lakkert fra fabrikk, selvom jeg bare maskerte en firkant rundt ringene, for så å "pirke" vekk det av plasti-dip´n som skulle bort. Når det gjelder hele biler derimot, da vet jeg ikke hvordan det er.. Da burde man ihvertfall bruke sprøyte, ellers blir det dyrt.. :P hehe.. Bare husk å legge nok på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk er positive :D

Hvor er norsk forhandler? sett litt på plastidip.no men er jo kun til verktøy å enkle saker. Hva heter den de bruker på bil montro?

Blir å bestille et kit fra USA tenker jeg, men må jo få et annet firma å sende til norge da de ikke gidder.

Blir brukt ei elektrisk sprøyte, ser ut til å fungere bra på filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er i ferd med å ta inn plastidip fra USA. Problemet med at det er vanskelig å få tak i er fordi det ikke kan sendes på fly. Det vil dukke opp i nettbutikken iløpet av November. Kommer til å selge både sprayflasker og komplette kit til å dippe hele biler. Prisene blir ikke så verst heller!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i ferd med å ta inn plastidip fra USA. Problemet med at det er vanskelig å få tak i er fordi det ikke kan sendes på fly. Det vil dukke opp i nettbutikken iløpet av November. Kommer til å selge både sprayflasker og komplette kit til å dippe hele biler. Prisene blir ikke så verst heller!:)

Interessant ! Kommer til å bestille jeg :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettbutikk driver du, prosjekt34??

Har prøvd litt plasti dip.. Kjøpte fra www.plastidip.no Har kun lakkert et lite deksel i full fart, så har ikke fått testet det skikkelig enda..

Lurer på om jeg faktisk skal lakke deksler og tanken på R6`n matt hvit ila vinteren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i ferd med å ta inn plastidip fra USA. Problemet med at det er vanskelig å få tak i er fordi det ikke kan sendes på fly. Det vil dukke opp i nettbutikken iløpet av November. Kommer til å selge både sprayflasker og komplette kit til å dippe hele biler. Prisene blir ikke så verst heller!:)

Genialt, endelig en som tar inn Plastidip foruten plastidip.no :)

Tar du inn disse lakksprøyte-systemene også? Denne her:

41AqPDe2F6L._SL500_AA300_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...