Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Nokon som har laget striper oppå plastidip i ein annar farge?

Blir kanten veldig merkbar?

Den vil bli merkbar ja, men vil tro den blir mindre merkbar enn om man legger striper på vanlig lakk.

Om du ikke har sett denne før er den verdt en titt:

Poster i samme sleng et bilde av hvordan bilen min ble, for de som er interessert er det en liten writeup i loggen min

jt7ssfvbdauh0yj3pzhu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har spraya felgsenter? Maskerte dere? Ser mange filmer av folk som lakker emblemer osv bare sprayerbå drar av igjen.... Ble ikke helt fin kant på di forrige felga så tenkte kanskje det blir bedre om mann ikke markerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen!!! IKKE bruk "fat-cap" som sprayer breiere å bedre.... Starter å lekke som faen mellom boksen å dysa :( Så ble et par feite drypp på Felga :( Syns di dysene som følger med er så dårlig så prøvde di men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser di fleste bruker plastidip me dekkene på felgen og maskerer rundt.

må da være bedre å ta av dekkene fra felgen før man legger på plastidip? eller blir det fort skader når man skal legge på dekk på felg igjen? jeg har planer om å ta av dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivrig86 Ser du la ut noen bilder av felger på side 6 som du har lakt på rød farge. Det ser ut som et bra resultat, men hvordan ble det i virkeligheten ?

Ble helt greit... Var første gang jeg gjorde det, å sto i kald garasje osv men lakket noen andre felger istad men måtte ha mere farge for ble noe tull så må legge ut bilder på fredag tenker jeg :) Er litt vanskelig å få dette strøkent syns jeg Pga den dysa som følger med spytter litt syns jeg å sprayer ikke så breit... Jeg brukte en annen dyse nå som sprayer mere å breiere men den begynte å lekke så datt noen dråper på Felga :( Så skal fikse det først... Jeg har så mye eiker så vanskelig å få farge på sidene av eikene :/ Så strøkent blir det ikke men... Så lenge mann ikke står helt innpå så ser det jo bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kikka litt på youtube, hvor noen monterte en stor dyse hvor det begynte å lekke å fikk dråper på felgen. Skjer dette må man vel begynne helt på nytt ?

Må jo si at det virker veldig bra på bilder, som man ser over alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kikka litt på youtube, hvor noen monterte en stor dyse hvor det begynte å lekke å fikk dråper på felgen. Skjer dette må man vel begynne helt på nytt ?

Må jo si at det virker veldig bra på bilder, som man ser over alt :)

Oki den hadde ikke jeg sett :( hehe neida ligger endel filmer av hvordan mann fikser skader osv å. Tørke vekk/jevne ut med tynner også spraye på mer farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du fra 7.00 så får han problemer med den store dysa, hvor det lekker. Virka som disse ikke fungerte så bra, men er kanskje at man ikke setter dem godt nok på, eller uheldig :) Takker for info Ivrig86.

Mine funka også bra i starten men klikka etterhvert :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...