terminator Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hei! Var så heldig og fikk min bil kåret til "car of the month" av den amerikanske klubben "SoCal 8's" Dette er en 8 serie klubb i California som gir ut "newsletter" hver måned, om treff og andre begiveheter. Og noen måneder kårer de månedens bil (også internasjonalt), og jeg var så heldig og bli plukket ut Legger ved en link her: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... +the+month En link til: http://bmwccn.no/assets/core/2012/07/Is ... h-2012.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Gratulerer med månedens bil, og ikke minst en feiende flott reportasje! Sjeldent blir en slik reportasje utformet med en slik historie... Nesten så jeg blir litt stolt over at din første BMW (og andre/tredje) også kom fra meg Vel fortjent, grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Takk for det Ivar! Ja både min første, og tredje.. e21 kjøpte jeg av deg. Og e30 Alpina'en Var vel litt surt og skille seg fra den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 denne som pleide stå utafor trevaren i skjold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jepp, jobbet der tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 gratulerer har sett denne et par ganger i skjold, tror jeg må stoppe å se nermere neste gang jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 gratulerer har sett denne et par ganger i skjold, tror jeg må stoppe å se nermere neste gang jeg ser deg Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Grattis:) Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå