Disaster Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Sjekka på gs, 5100 kroner. Noen som har noen andre steder jeg kan sjekke. Mvh mk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 koed.no de har brukte og Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Vandpumpe www779 NOK 1.241,00 / NOK 1.551,251 ny på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se der ja Mannfolk og leting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe, kjenner meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 hvordan er kvaliteten på denne pumpa? noen som har prøvd den? mvh mk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 du kan jo kjøpe 3 stk vannpumper for prisen av en, og fortsatt spare 500kr hvis du vil se på det sånn. gs har mer eller mindre original deler, mens koed har uoriginal, del men skal være tilsvarenes både i passform og kvalitet. handlet bremser og eksosanlegg der, og har ennå Ikke vist deg å være dårligere en noe annet, og holder fortsatt. bremsene var forresten billigere på koed enn biltema Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja, lurer på når det går opp for norske deleforhandlere, at man somregel får både deler og frakt raskere fra andre land. Til en brøkedel av prisen. Hjelper som regel fint lite selv med 40% avslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 selv om jeg kan få 3 stk til prisen av 1 i norge så må den fortsatt byttes 3 ganger om jeg er uheldig. er jo galt at den skal koste 5100. kjenner en som skal ringe romnes for meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 jeg vet hva jeg hadde gjort^^ men. har jo selv handlet dyre deler her i norge osv selv. vet jo jeg kan få det billigere i utlandet. men er litt lettere og kjøre et kvarter, hente og betale delen i kassa og kjøre hjem og bytte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kostet noe av det samme til S50B32 når jeg byttet i sommer. Jeg var ikke villig til å gamble med kansje dårlig kvalitet på de uoriginale så jeg kjøpte original som jeg vet virker som den skal. Det koster og være kar, slik er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Bosch til $135.17 Tar som regel en uke. Express Mail International - $76.39 Dyreste frakt har opplevd og få det på 40timer.$128.38 http://www.autohausaz.com Søk på del nr. 11511315563 Eller velg bmw 92mod. m5 Blir fra ca.1450,- inklusiv moms. PS. ikke velg UPS tar som regel samme tid som express mail, velg DHL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Dette er butikken jeg liker best og de har vannpumpa fra $32.79 Her kan du selv velge kvalitet pumpe. Men har ikke så mye til bmw som den andre. http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,2208 Velger du den nest biligste (frakten var dyr på biligste, prøv deg fram) slipper du moms og frakt er $39.99 Da har du pumpe hjemme for KR 400,- Og disse var mye biligere på frakt Bosch fra39.99 til 55,44,- Blir da Bosch pumpe til ca 1200,- ink.moms Når jeg bestiller natt til fredag har jeg somregel delene levert på dør mandag senest tirdag. Så grenser for hvor mye kar man skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå