Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta ned taktrekket i E30'en for å bytte det ut med et svart et. Eneste problemet er at det sitter som støpt bak ved pakningen på innsiden av bakruta. Har lirka i det med et skrujern og dratt ganske bra, men er redd for å ødelegge noe. Noen som har et tips på lager om hvordan jeg bør gå fram?

Mvh Rune Følid :-)

Skrevet

Er en 4dørs, så siderutene må nok ikke ut. Men at bakruta må ut hadde jeg ikke trodd. Får kikke på det igjen seinere i dag! :-)

Skrevet

Etter deres kloke ord er bakruta ute og taktrekket delvis nede i skrivende stund. Det neste hinderet er ved takluka... Den går ikke langt nok bak slik at jeg kan komme til de små skruene som holder den lista over taktrekket på plass. Og hvis jeg kjører den fram og opp så er det dukka opp ei eller annen skinne :-P Må hele takluka ut eller? :-P

Skrevet

Kanskje du løser problemet ved å ta av selve luka?? Mener den er festet i noen torks, slik at du tar av bare luke, uten noen som helst mekanismer :)

Skrevet

Veit kaaanskje hvilke skruer du mener. Såg kanskje et par torx-hoder der tidligere. Skal sjekke på torsdag da jeg regner med.jeg ikke får tid i morgen.

Takk for hjelpa, alle sammen :-D

Skrevet

Tror du skal klare å ta den av uten særlig mikk makk.:) Må vel kanskje kjøre den litt frem/opp for å nå i alle skruene på sidene kanskje!

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...