Sfx Powar Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 hei, min bmw e46 har begynt og dra mot høyre når jeg kjører, det rare er at den begynte med dette når jeg kjørte på flat mark det kom et lite dunk, og når jeg svingte av der hvor jeg skulle rettet ikke rattet seg opp igjen drar heletiden til høyre, noen ideer? har sett om det er noe unormalt men kan ikke finne noe...
Kiim Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Ta bilen med til et verksted og utfør forstillingskontroll
Sfx Powar Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Ta bilen med til et verksted og utfør forstillingskontroll det kan jeg godt gjøre, vist dette bare fikser problemet, er vel ikke sånn at forstillingen plutselig endrer seg så drastisk?
carburetion Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Kanskje ei fjør knekte? Eller ein foring som rivna sund. Hjulstillinga kan bli feil av seg sjølv viss du kjøyrer nedi store holer i vegen.
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Sjekk nøye over hele forstillinga. Har du ikke peiling selv så få tak i noen som vet hva de driver med, evt lever inn på verksted. Kan væer knekt fjør, defekt topplager, gåen foring osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå