SondreLM Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kastebyttet bil med Mordi her på forumet for en tid tilbake, og fant ut at det var på tide å få opp en tråd nå Bilen er en e38 728iA som har gått nærmere 300'k. Planen med bilen var å gi den mindre bakkeklaring med coils fra BC, skikkelige hjul, litt lakk her og der og generelt vedlikehold. Ettersom jeg fikk en unektelig god pris på Supersport fra GS endte jeg riktignok opp med det, og er foreløpig meget fornøyd! Hva angår hjul endte jeg opp med GS concave fra GS pga. pris, men anser disse som _meget_ midlertidig og regner med de kommer for salg om ikke altfor lenge. Ettersom bilen har hatt et møte med en hjort i Mordi's eie, har det blitt kjøpt inn ny frontfanger, skjerm og bakfanger, men mangler panser (noen som har??? Send PM.) Dette blir levert på lakk om ikke lenge. Jaja, nok snakk, her er litt bilder Foran, 19x10 et-2 m/225-35-19 Bak, 19x10 et-7 m/225-35-19 Tar gjerne imot forslag til forbedringer og konstruktiv kritikk - SondreLM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 hvor mye lavere skal du ha den? syns den så fin i den høyda der, passe med dekkstrekk i hvertfall! mye spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Litt lavere bak, da den står mye i helling på bildene. Hehe, dekkstrekk er fint det. 25mm spacer bak og 30mm bak. Vurderer å gå opp til 35mm bak, da det er bedre at den subber i dekk under harde belastninger, enn i felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 denne er så forbana lav, at under bilen, der er noe rammegreier fremme, ca under pedalene, her får eg ikke 2 fingre mellom stålet og asfalten. rett og slett galskap å kjøre rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 denne er så forbana lav, at under bilen, der er noe rammegreier fremme, ca under pedalene, her får eg ikke 2 fingre mellom stålet og asfalten. rett og slett galskap å kjøre rundt i Fresh bil, blir bra når du får fikset litt på fronten osv På tide du fikk en tråd Sleng ut noen interiørbilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 35 profil gjør det enda lavere også, hvordan var det og få disse på felga forresten? når jeg putta 225/40 på 10x19 måtte vi opp i 7 bar før dem kom over den siste lille kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe, lavt er bra! Eller? ( Jo, ja, leverte til dekk1 jeg, har gidd opp strekkdekk på egenhånd... Hehe, ender bare med en finger mindre eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 dette er det jeg kaller skikkelig stance! grooomt! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe, takktakk Mangler noen skikkelige hjul foreløpig da.. Om noen har tips er det bare å slenge ut! Må bare 10"-ish foran og breiere bak. 19" er en selvfølge tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 10" breie forran er jo bare helt sick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EngelskSetter Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Sick men kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Haha, helt sykt er det vel ikke, men blir bra Kan ikke være særlig smalere i hvert fall.... Kanskje ccw lm20? Hehe, man må jo bare like de hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Sjekk ebay, liker noen oz futura fra 8-serie'n der..mener det var 10,5 foran og 11,5 bak, skikkelig kant kan man si! PatrickRye reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 OZ Futura hadde vært så perfekt på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 for høy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå