Gå til innhold

SondreLM's e38 - nye bilder

SondreLM
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å se at bilen blir tatt hånd om igjen! :) Ble bra med mere senk å felgene, gleder meg til å se den ferdig montert å hel igjen :D Må si jeg savner den veldig ofte, så går vel ikke lange tida før det kommer en E38 i garasjen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lenge siden update nå, men har gjort litt. Bilen r senket ytterligere, og er nå ubrukelig :) måtte selvsagt prøve. mz2auhytglt9sodyhq4j.jpg

2ioj8ddhu8z97bxkuzl1.jpg

Har også foliert listene innvendig med carbonfolie fra biltema. Ble overraskende bra, mem har ikke bilder av det endelige resultatet. l6bykhzbfvy3n3e8bgu6.jpg

Er forøvrig på utkikk etter facelift skjørt. Om noen har, hit me!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker! men få opp mere bilder da!

Tør ikke ta så mye bilder med fronten som den er (skadet) osv :P Kommer en liten update i morgen, bytter toppdekselpakning og tennplugger på den nå, men mørket tok meg fort.. Servoen er litt lei seg til tider, er det bare å bytte pumpen da? Hører den lager litt lyder. Tenker på at det er servotronic på den. Noen som vet? $piff kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bytta servopumpe 3 ganger nå, er nokså lett og bytte den ja, men fordel med løftebukk. men er ikke så lett og finne bra servopumper har jeg merka meg, tenkte og kjøpe ny, men koster så jævlig mye

Har byttet noen servopumper, men lurte på om det var annerledes med servotronic :) skal ikke selge style 95'ene dine da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...