Gå til innhold

SondreLM's e38 - nye bilder

SondreLM
 Share

Anbefalte innlegg

Byttet toppdekselpakning i dag. den gamle gikk i oppløsning når jeg rev den av, på tide ja :P Merket at den har lekket litt olje rundt området med vanos der i ny og ned også. Satser på at dette er over nå :)zn6dds12ortwkx0rupwb.jpg

szzglzxdmrl1nqq9o23n.jpg

9ownq8isk0jmtht6u70p.jpg

Peiste på med litt pakningsstoff i tillegg.

3pyxmz3upaaamcskdrw6.jpg

upc0nv0v5743luv91i94.jpg

Nesten ferdig, fikk feile plugger på lørdag så venter med å montere helt sammen til jeg får byttet de i morgen. :)

cxla96vzznc58ufbylnk.jpg

Stemningsbilder:

cpw5mvnrbrbm2zjop73t.jpg

fnwkddlnialwioyynbx9.jpg

olxbb6ie3255s8hd77je.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skraper godt ja! Men likevel daily driven, riktignok ikke nå på vinteren. :) Takk for skryt! Varmer, hehe..

Har et problem da, når bilen står med lys på, dimmer samtlige av lysene opp og ned med mellomrom på 2-3 sek. Skjer uansett om bilen går eller ikke. Noen som har en idè? Jæævlig irriterende å kjøre med, spesielt når det er mørkt og langlysene er på. Dette gjelder SAMTLIGE lys, altså skiltlys, baklys, kjørelys osv. Innvendig flimrer lysene hele tiden, type discolys. Noen som vet? Lyktemodul? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har vært/er ettermontert xenon på denne så er det stor sjans for at det er lysmodulen ja. Forbruksmateriell dette når man ettermonterer xenon :wink:

Lysene flimrer litt av og til på min også, og plutselig forsvant lyset helt på ene siden av bilen. Måtte laske over fra andre siden, og etter dette har det fungert som "vanlig" igjen. Får opp feilkode på diagnose, så jeg har kjøpt meg en brukt lysmodul som jeg ikke har rukket å montere ennå. Den må visstnok omprogrammeres ved montering også har jeg fått meg fortalt #-o

Om du har mulighet til å ta en diagnose så finner du det nok ut da vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan så grom denne er :P

Har du ettermontert xenon nå? Jeg hadde det før på original lyktene, men røska det vekk og fikk meg originale 740i lykter med original xenon i, helt nydelig lys i i forhold til de originale lyktene :)

Men har lyst på xenon ettermonteringskit til fjernlysene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...