SondreLM Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Noen som vet av billig grenrør til m50/52 som passer e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Byttet toppdekselpakning i dag. den gamle gikk i oppløsning når jeg rev den av, på tide ja Merket at den har lekket litt olje rundt området med vanos der i ny og ned også. Satser på at dette er over nå Peiste på med litt pakningsstoff i tillegg. Nesten ferdig, fikk feile plugger på lørdag så venter med å montere helt sammen til jeg får byttet de i morgen. Stemningsbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Den der er bare rå as... useless..men rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 digger stuket, skulle ønske jeg kunne hatt minn like lav, ble nesten litt forselska i felga også, passa godt syns jeg. hva byr du for Style 95 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Steike!! Den var lav den! Kommer du deg over den fartsdumpen rett bortenfor deg? Den er vel rimelig høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 haha, subber godt over dumper var me han en tur fra titlestad og bort til han, fikk vondt i kroppen av all subbingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Skraper godt ja! Men likevel daily driven, riktignok ikke nå på vinteren. Takk for skryt! Varmer, hehe.. Har et problem da, når bilen står med lys på, dimmer samtlige av lysene opp og ned med mellomrom på 2-3 sek. Skjer uansett om bilen går eller ikke. Noen som har en idè? Jæævlig irriterende å kjøre med, spesielt når det er mørkt og langlysene er på. Dette gjelder SAMTLIGE lys, altså skiltlys, baklys, kjørelys osv. Innvendig flimrer lysene hele tiden, type discolys. Noen som vet? Lyktemodul? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 holder en knapp på lyktemodul ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Hmm... noen som vet om det er en måte å finne ut om det er lyktemodulen uten å bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Ingen?? Servopumpe ønskes kjøpt btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Om det har vært/er ettermontert xenon på denne så er det stor sjans for at det er lysmodulen ja. Forbruksmateriell dette når man ettermonterer xenon Lysene flimrer litt av og til på min også, og plutselig forsvant lyset helt på ene siden av bilen. Måtte laske over fra andre siden, og etter dette har det fungert som "vanlig" igjen. Får opp feilkode på diagnose, så jeg har kjøpt meg en brukt lysmodul som jeg ikke har rukket å montere ennå. Den må visstnok omprogrammeres ved montering også har jeg fått meg fortalt Om du har mulighet til å ta en diagnose så finner du det nok ut da vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Da er det nok modulen, da xenon har vært ettrmontert her tidligere ja. Hva måtte du ut med for en brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Betalte vel 300,- eller noe sånt, fra en privatperson riktignok. Er litt dyre ny disse vet jeg, men man kan kanskje finne dem rimelig på ebay f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Betalte vel 300,- eller noe sånt, fra en privatperson riktignok. Er litt dyre ny disse vet jeg, men man kan kanskje finne dem rimelig på ebay f.eks. Okok, thanks:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Satan så grom denne er Har du ettermontert xenon nå? Jeg hadde det før på original lyktene, men røska det vekk og fikk meg originale 740i lykter med original xenon i, helt nydelig lys i i forhold til de originale lyktene Men har lyst på xenon ettermonteringskit til fjernlysene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå