Gå til innhold

SondreLM's e38 - nye bilder

SondreLM
 Share

Anbefalte innlegg

Satan så grom denne er :P

Har du ettermontert xenon nå? Jeg hadde det før på original lyktene, men røska det vekk og fikk meg originale 740i lykter med original xenon i, helt nydelig lys i i forhold til de originale lyktene :)

Men har lyst på xenon ettermonteringskit til fjernlysene!

Hehe, takktakk!

Ikke ettermontert xenon nei, men har vært tidligere når Mordi eide den. Mye måtte du ut med for de, og er det mye jobb å ettermontere? Facelift eller preface? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, er 225/35-19 på 19" gs concave. Alle felgene er 10" brede, med 25mm spacer foran og 30mm bak. Har ikke valset verken foran eller bak nei, men har laget mine egne bumpstops for å legge bilen litt nedpå uten å subbe uansett (!!) hvor mange som er i bilen. Bilder under:

dlrhe0lhanus2iqcd1cf.jpg

wzblf2ujmmm8lyo9t16k.jpg

Ellers noen bilder etter en vask i går! Begynner å bli fornøyd med looken, men vurderer STERKT en hamann frontleppe. Nye stusser bak kommer etter hvert, skal bare lakkere litt først ;) Planen var å gå for sota lykter rundt hele bilen, per dags dato står det forskjellige blinklys foran, hvite på sidene og sota bak :oops:

l9z0mptrrcw6yx3qbo5n.jpg

89rptgt5obegn6557evr.jpg

4uuoq9kudkbmt7lcvi9q.jpg

fqmj8csn78my0bk7w72f.jpg

8duj1w6m8z8h92eh7m6z.jpg

Hva angår fitmenten er jeg relativt fornøyd. Lurer på 5 mm ekstra bak og foran, bare for å prøve. Vil ikke gå for langt ut heller, men tror det kunne blitt bra!

920urfo2fbn8m6oy3k8r.jpg

mc5uiu56xdvrd6j8a6t9.jpg

x2zf8gecmhu7wghlzhi9.jpg

Hehe, passer bra :P

pfxrcshtnzu9exr17iao.jpg

Noen som har servopumpe å selge meg, forresten? Begynner å skrike litt den som står på nå. Jæævlig irriterende å kjøre/parkere med. Trenger også panser!! Skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å finne hamann leppe er fan ikke enkelt.

vurderer selv å kjøpe fra søta bror, men er skeptisk til passform :P

Det jeg og tenker, men må jo faen gå å trykke den på.. eller? :P Vi får kjøpe begge to, og hjelpe hverandre! Hehee..

:lol: Klarte ikke la være å le når jeg begynte å se på de siste bildene, bilen din er sinnsyk med den "høyden" og de felgene med strekk, sinnsykt :twisted::twisted:

Haha, takktakk :D Deilig med gode tilbakemeldinger. Skulle hatt hjulene dine da.. :evil:

:mrgreen::mrgreen:

helvette å rå e38 :applause::applause::applause:

Takk takk :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...