SondreLM Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Satan så grom denne er Har du ettermontert xenon nå? Jeg hadde det før på original lyktene, men røska det vekk og fikk meg originale 740i lykter med original xenon i, helt nydelig lys i i forhold til de originale lyktene Men har lyst på xenon ettermonteringskit til fjernlysene! Hehe, takktakk! Ikke ettermontert xenon nei, men har vært tidligere når Mordi eide den. Mye måtte du ut med for de, og er det mye jobb å ettermontere? Facelift eller preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 er ikke store jobben og ettermontere xenon, kjøp deg komplett kitt på www.vvme.com sist jeg bestilte der fikk jeg det på døra etter 39 timer. ifra kina, så kjapt levert i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Haha, når mordi hadde den Jeg kjøpte lyktene brukt fra en kompis av farsan, husker ikke hva jeg betalte, og det er preface Har du xenon i fjernlys Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 De var heeelt rekti de hjula der altså! Noen som aner hva de heter? hvor får jeg tak i sånne? Brede er de? digger den strekken også dimm du kjører på? **Sikler** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 GS Concave 19x10 rundt baut. http://www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Takk takk! Dimmensjon foran og bak for å få den strekken da tro? må det valses for å få den "nesten" like lav bak tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 225-35-19 all the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Stemmer det, er 225/35-19 på 19" gs concave. Alle felgene er 10" brede, med 25mm spacer foran og 30mm bak. Har ikke valset verken foran eller bak nei, men har laget mine egne bumpstops for å legge bilen litt nedpå uten å subbe uansett (!!) hvor mange som er i bilen. Bilder under: Ellers noen bilder etter en vask i går! Begynner å bli fornøyd med looken, men vurderer STERKT en hamann frontleppe. Nye stusser bak kommer etter hvert, skal bare lakkere litt først Planen var å gå for sota lykter rundt hele bilen, per dags dato står det forskjellige blinklys foran, hvite på sidene og sota bak Hva angår fitmenten er jeg relativt fornøyd. Lurer på 5 mm ekstra bak og foran, bare for å prøve. Vil ikke gå for langt ut heller, men tror det kunne blitt bra! Hehe, passer bra Noen som har servopumpe å selge meg, forresten? Begynner å skrike litt den som står på nå. Jæævlig irriterende å kjøre/parkere med. Trenger også panser!! Skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 å finne hamann leppe er fan ikke enkelt. vurderer selv å kjøpe fra søta bror, men er skeptisk til passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Klarte ikke la være å le når jeg begynte å se på de siste bildene, bilen din er sinnsyk med den "høyden" og de felgene med strekk, sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 helvette å rå e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 å finne hamann leppe er fan ikke enkelt.vurderer selv å kjøpe fra søta bror, men er skeptisk til passform Det jeg og tenker, men må jo faen gå å trykke den på.. eller? Vi får kjøpe begge to, og hjelpe hverandre! Hehee.. Klarte ikke la være å le når jeg begynte å se på de siste bildene, bilen din er sinnsyk med den "høyden" og de felgene med strekk, sinnsykt Haha, takktakk Deilig med gode tilbakemeldinger. Skulle hatt hjulene dine da.. helvette å rå e38 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 eg e med bestill du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hehe! Er det billigere frakt om vi bestiller sammen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 vet ikke. mener eg fikk pris på 17-1800 i frakt på full hamann for 1 år siden når eg spurte.. leppe fremme + bak og takvinge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå