APedersen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Aha, ja det er vel bare å lodde sammen Men hvorfor har ikke jeg parkeringssensor da??? Mye annet spes utstyr du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 sikkert fordi dem ikke hadde råd til det ekstra utstyret når din ble kjøpt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hehe, jojo skjønner såppass Men spent på hva annet han har da, sykeste jeg har er jo minneseter og rygge/tilt speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 kikka litt på m5 innsug selv, slo det i grunn fra meg igjen ganske fort, hehespjeld og sånn står jo ikke likt heller, så litt jobb ble det jo, vet ikke om man får brukt orginalt luftfilter lenger heller? jaja, lykke til med prosjektet og post masse bilder så kanje jeg ombestemmer meg jeg også Får se på det, bestiller i kveld. Har kjøpt grenrør også, og blir vel snart bestilling av magnaflow Potter etter hvert. Bytter Midtpotten i samme slengen, så får det være bra holder på med lakk om dagen også, et helvete å få av fangere ute i snødritet... noen som vet om det bare er å lodde ledningene sammen igjen når den er røket på midten? Spør fordi det gjelder pdcen.. ikke glem at jeg tenger det midtstykket på bakfangern som jeg sendte pm om da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatic stability control (ASC+T) S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S248A LENKRADHEIZUNG Steering wheel heater S278A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG BMW light alloy wheel BMW styling S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S339A SHADOW LINE Shadow-Line S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S441A RAUCHERPAKET Smoker package S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S464A SKISACK Ski bag Code Description (interface) Description (EPC) S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Car telephone (GSM) w card reader, front S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hmm, jeg har bare ASC, jeg har ikke automatisk blending på speil og ikke PDC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 kikka litt på m5 innsug selv, slo det i grunn fra meg igjen ganske fort, hehespjeld og sånn står jo ikke likt heller, så litt jobb ble det jo, vet ikke om man får brukt orginalt luftfilter lenger heller? jaja, lykke til med prosjektet og post masse bilder så kanje jeg ombestemmer meg jeg også Får se på det, bestiller i kveld. Har kjøpt grenrør også, og blir vel snart bestilling av magnaflow Potter etter hvert. Bytter Midtpotten i samme slengen, så får det være bra holder på med lakk om dagen også, et helvete å få av fangere ute i snødritet... noen som vet om det bare er å lodde ledningene sammen igjen når den er røket på midten? Spør fordi det gjelder pdcen.. ikke glem at jeg tenger det midtstykket på bakfangern som jeg sendte pm om da Skal prøve å huske det ja Får prøve å lodde driten.. Ellers fungerer alle sensorene da, det var jo meget overraskende Hehe, PDC er bare tull på gamle biler. Bare kødd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Har du en knapp i bilen for PDC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jepp, "samme" som e60 osv, trykker den inn for å slå den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Har kjøpt litt julegaver til bilen nå. Begynner å bli bortskjemt nå, får være nok for i år.. M50 innsug er innkjøpt, på vei i posten. Magnaflow 90mm (x2) er kjøpt, sendes etter ferien. Flunk nye støtfangerlister rundt hele bilen er kjøpt, SVINdyrt, men må til Begge fangerne og ene skjermen er ferdig lakket. Noen som har erfaringer med av/påmontering av skjermer på e38? Hittil har det vært et reint helvete, har måttet bore ut to skruer, og den sitter fortsatt på en skrue bak døren. Må bore ut denne også.... Slik jeg ser det, skjer dette pga. gjengene er gjennomgående, og ruster på baksiden. Synspunkter? Tror de skal byttes ut med rustfrie ASAP egentlig.. Bildeupdate kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 det er nret før jeg må kjøpe innsuget av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvilket? Det nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvordan står det til? Fått deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Fått nesten alle delene, mangler pottene. Alt er lakkert, men nå er jeg på madla leir (sjøforsvaret). Går vel heller sent med bilen fremover:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå