D.Toft Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 kom deg vekk derfra og hjem. så kom deg i en bedre betalt jobb. så kan vi kjøre e38 sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Fått nesten alle delene, mangler pottene. Alt er lakkert, men nå er jeg på madla leir (sjøforsvaret). Går vel heller sent med bilen fremover:-p Hehe såppass Har et par kompiser som er på madla tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 må slutte å løpe i skogen og komme deg hjem og skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Ossen går det her da?) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Går vel treigere enn noen gang, tenker jeg sliter med å ikke få luftet den ordentlig, og har nå i tillegg knukket 2 bolter på termostathuset. Kommer updates snart tenker jeg, men ikke før uti august en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ja, hva skjer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Tja, si det! Står fortsatt delvis demontert, sliter med trykk i systemet og knekte bolter på termostathuset. Har hvertfall fått på nylakkert front og hekk, med ny magnaflow eksos. Bestiller nye hjul til vinteren og litt ny look. Hsr også kjøpt meg e28 vinterbil/sladdebil. Kanskje det kommer en tråd på den også, blir godbil. Går sakte med lite penger grunnet førstegangstjeneste, men det går no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ahaa Spent på lyden av magnaflow, har lyst på litt mer lyd selv! Tenkt noe på hvilke hjul? Hvilken E28? Du har vel fått gjort litt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 lyden er fantastisk med magnaflow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Bra Jeg er bare redd for at jeg skal bli rånete av meg med mye lyd og lite motor.. Men hadde ikke skadd med littt mer lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 ikke sÅ mye lyd har fått masse skryt av min e38`s lyd skal se om eg får til ett lyd/ filmklipp av min, 2.5" rør fra Y-potten og bak til magnaflow. sondre har org rør frem til potten, har ikke hørt hannes lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Okei Ja, vil høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Okei Ja, vil høre! Var bekymret, slik som deg! Derfor jeg har org rør syns det ble bra jeg! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ingen som kan få ut en video eller lydklipp med lyden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 DA har vi fått ett lydklipp. helt uredigert fra gopro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå