Gå til innhold

E30 325 iX manuell Touring uten rust (!) SOLGT

KMT
 Share

Anbefalte innlegg

Vogna er tilsalgs.

Ligger ute på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37405151

Annonsebilde1.jpg

For bilder, se gjerne egen tråd om bilen: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=205567#p2175307

Har ein kar som vil ha panseret.

Bilen går for 50.000,- (inkl hjul selvsagt), ikke under. Tror prisen er ok for iX med manuell kasse. Da beholder jeg den heller selv.

Sort M-tech interiør, strøkent bortsett fra slitasje på sidestøtte på førerstol som lett byttes ut vha billige deler på http://www.koed.no

Står lagret tørt innendørs hele året, luftes kun ute på småturer en og annen solfylt sommerdag.

Bilen er likevel registrert så jeg har muligheten til å ta den ut på veien nå og da.

MEGET strøken i lakk, under og inni!! Under, og under sideskjørtene er det rett og slett dønn strøkent!

Rustfri (!)

Tas ikke ut om vinteren, hverken av nåværende eller tidligere eier.

Nylig profesjonelt utført sandblåsing og lakkering av kanaler av typen kanallakk som er brukt på nye biler, dette ble utført som forebyggende da det var antydninger lett overflaterust. Har også bilder som viser at understellet er strøkent, også under de originale plastskjermbredderne og skjørtene som kun finnes på iX.

Jevnlig bytte av plugger og oljefilter, samt olje på motor/gir/diff, sist gjort for 100 mil siden

Motor, kasse, understell fungerer utmerket.

Felgene følger med, passer utrolig godt på bilen!

Ny differensial fremme (dyr)

Gode dekk, flotte felger som passer meget pent på bilen

Originalt sport eksosanlegg

M-tech interiør/stoler

M-tech II ratt

M taktrekk (svart)

Originale sportsseter med solid sidestøtte og utdragbar lårstøtte

Sportsluftfilter, original luftfilterboks med nytt filter medfølger

Takluke

Sportsinteriør av farve sort

iS frontleppe (diskret, ser veldig riktig ut)

Noen små tekniske minus, som er tatt hensyn til i prisen:

Slitasje på sidestøtte førerside, ny sidestøtte kjøpes billig separat på nett (http://www.koed.no)

Høyre forskjerm er ny, men har liten fargeforskjell

Fyller halvfull tank for å unngå lekkasje (ørlite hull ved topp av tank)

Rpm/kmt måler trenger mest sannsynlig nye SI-batteri for å virke, utskiftbart

Bremsebånd bak bør byttes

En ubetydelig bitteliten parkeringsbulk på venstre framskjerm, kan skimtes på bildene

En del deler følger med:

-nytt luftfilter

-plugger

-originalt viskersystem med motor

Innbytte dessverre ikke aktuelt.

Får jeg ikke 50K, fikser jeg manglene og legger ut bilen til høyere pris til våren.

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ben

Morro å sjå gamle prosjektbilder av denne bilen, og takk for tips om ledningsnettet :)

Du har gjort ein flott og smakfull jobb med bilen, Ben. Både interiør, hjul, senk, frontleppe, ratt ++ passar bilen nydeleg synest eg.

Har ikkje hatt nokon anelse om at bilen er gått meir enn kva som står på tellaren.

Kor mykje kjørte du bilen, og når selde du han?

Uansett km.stand, prisen justerast ei. Men, skulle gjerne ha visst omtrentleg km.stand.

Knall bil? Oh yes!!! Kunne ikkje vore meir einig 8)

Forresten:

-kva senk er det på bilen?

-er det ok at eg benytter bilder du har tatt av bilen?

-gje gjerne tilbakemelding om det er noko anna ved opplysningane i annonsen som ikkje stemmer.

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det! Syntes selv det ble bra.

Det er fult mulig de feila jeg påpekte er fikset opp i, og da er det ikke noe å utsette på bilen i det hele tatt:) Den ene driv akselen forran var gåen da jeg kjøpte den, men det ser ut som om du har hatt en røsk i forstillinga på den, så det er helt sikkert i orden igjen.

Senken er det ikke jeg som har montert, så det vet jeg desverre ikke.

Jada, bare bruk bildene mine, ikke noe problem! :)

Angrer fortsatt på at jeg solgte denne, jeg var ung og dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info og tilbakemelding.

Då er eg fremdeles usikker på kva eg skal sette km stand til i annonsen.

Bilen er meget bra!

Takk igjen for flott forarbeide.

Mvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva. Jeg juger for deg! Den hadde gått 160k når jeg solgte den, huska feil:) Tenkte på en annen bil jeg. Rota litt rundt i gamle annonser og surr, og fant ut hva den var på :) Om det er reelt eller ikke tørr ikke jeg svare for da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...