///M_stian Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Da må jeg vel bare få opp en tråd om bilen min etter mye mas fra helland her på forumet. Kjøpte bilen av originalpolizei i mai, da hadde den stått uten skilter siden 2007. Han som hadde bilen før originalpolizei hadde skiftet alt av understell og ordnet under bilen. Kjørte den på eu å fikk den godkjent m 3 ener feil;) så i sommer har det bare vært cruising. Planer for bilen: Coilovers Ny lakk Nye felger Godkjenning av motor Ta alt av rust Montere Mtech
bedmund Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 husker jeg sikklet som faen etter denne da den lå ut for salg men jeg hadde selvfølgelig ikke penger da.. bra utgangspunkt dette, pøs på med bilder
helland Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Der ja ! Nå snakker vi, bare du huskerå ta bilder når du gjør noe
Lamek Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Se der er Gliset ja.. Satser på mer bråk i tunnelene neste år:)
///M_stian Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Der ja ! Nå snakker vi, bare du huskerå ta bilder når du gjør noe Må prøve å huske det:) Se der er Gliset ja.. Satser på mer bråk i tunnelene neste år:) Tror vi prøver med litt mindre bråk neste år jeg
///M_stian Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 husker jeg sikklet som faen etter denne da den lå ut for salg men jeg hadde selvfølgelig ikke penger da..bra utgangspunkt dette, pøs på med bilder Måtte bare ha den! kommer flere bilder til helga:)
sondreh Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Se der er Gliset ja.. Satser på mer bråk i tunnelene neste år:)slenger meg på den
vegardk Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 se her ja, var på tide med en tråd nå Stian
Haakjin Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Denne er ett fint utgangspunkt ja Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der?
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Denne er ett fint utgangspunkt ja Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der? Ser tuuuuusen ganger bedre ut uten jallaplast E28 er for øvrig knallbiler som må tas godt vare på!
Larsinnj Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Denne er ett fint utgangspunkt ja Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der? Tror han har vurdert fram og tilbake om han skal ha eller ikke.. Jeg synes den ser feit ut uten m-tech! Ser litt dumt ut med lister på dørene, og uten lister på fangerne synes jeg.
Pedi Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Gleder meg å se enda en tråd om E28... Liker planene dine, men du kunne spandert mer bilder da... Du er heldig som allerede har fått kjørt med din, jeg håper min er klar til neste år. Min var også hvit i utgangspunktet. Ta gjerne en kikk hvis du vil, under i signaturen min er det link. Lykke til videre, og husk masse bilder!!
helland Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Denne er ett fint utgangspunkt ja Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der? Ser tuuuuusen ganger bedre ut uten jallaplast E28 er for øvrig knallbiler som må tas godt vare på! Skjønner virkelig IKKE hvorfor det kommer slike kommentarer HVER gang det kommer tråd av en e28... Er langt ifra M-Tech på alle e28 her irundt, og det er IKKE jallaplast... Greit at ikke alle liker m-tech, men for i hellvete hold det for dere selv, istedet for å kommentere det i vær JÆVLA tråd! Sorry for offtopic Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå