Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg vel bare få opp en tråd om bilen min etter mye mas fra helland her på forumet. :P

Kjøpte bilen av originalpolizei i mai, da hadde den stått uten skilter siden 2007.

Han som hadde bilen før originalpolizei hadde skiftet alt av understell og ordnet under bilen.

Kjørte den på eu å fikk den godkjent m 3 ener feil;) så i sommer har det bare vært cruising.

Planer for bilen:

Coilovers

Ny lakk

Nye felger

Godkjenning av motor

Ta alt av rust

Montere Mtech

ry8etuzy.jpg

ru7eby3a.jpg

5azyjepy.jpg

taja6eny.jpg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Der ja ! Nå snakker vi, bare du huskerå ta bilder når du gjør noe ;-)

Må prøve å huske det:)

Se der er Gliset ja.. Satser på mer bråk i tunnelene neste år:)

Tror vi prøver med litt mindre bråk neste år jeg :P

Skrevet
husker jeg sikklet som faen etter denne da den lå ut for salg men jeg hadde selvfølgelig ikke penger da..

bra utgangspunkt dette, pøs på med bilder :D

Måtte bare ha den!:P kommer flere bilder til helga:)

Skrevet

Denne er ett fint utgangspunkt ja :D Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der? :D

Skrevet
Denne er ett fint utgangspunkt ja :D Liker planene, men hva er det med Øra/Aure og den j***a m-tech'n dere skal prakke på alle E28ene egentlig? Er det ikke artiere å ha noe som ikke ALLE andre har der? :D

Ser tuuuuusen ganger bedre ut uten jallaplast #-o

E28 er for øvrig knallbiler som må tas godt vare på! :)

Skrevet

Tror han har vurdert fram og tilbake om han skal ha eller ikke.. :P Jeg synes den ser feit ut uten m-tech! :) Ser litt dumt ut med lister på dørene, og uten lister på fangerne synes jeg. ;)

Skrevet

Gleder meg å se enda en tråd om E28...

Liker planene dine, men du kunne spandert mer bilder da... :)

Du er heldig som allerede har fått kjørt med din, jeg håper min er klar til neste år. Min var også hvit i utgangspunktet. Ta gjerne en kikk hvis du vil, under i signaturen min er det link.

Lykke til videre, og husk masse bilder!!

Skrevet

Ser tuuuuusen ganger bedre ut uten jallaplast #-o

E28 er for øvrig knallbiler som må tas godt vare på! :)

Skjønner virkelig IKKE hvorfor det kommer slike kommentarer HVER gang det kommer tråd av en e28...

Er langt ifra M-Tech på alle e28 her irundt, og det er IKKE jallaplast... Greit at ikke alle liker m-tech, men for i hellvete hold det for dere selv, istedet for å kommentere det i vær JÆVLA tråd!

Sorry for offtopic Stian :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...