Bogart_520DAT Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hei Jeg ser ut til å ha brudd på varmetrådene i bakruten. For når jeg skrur på varmetrådene, så begynner radioen å skurre noe voldsomt. Dette har nok skjedd når jeg fikk fjernet noe folie(nettadresse) som hadde vært på innsiden av glasset og gikk over varetrådene enkelte steder. Jeg har kjøpt repair kit hos bilextra, men er litt usikker hvor jeg skal begynne å kline på. Jeg ser noen steder der folien gikk over glødetrådene at det ser ut som det er dratt av litt av overflaten av glødetrådene. Altså at glødetrådene er litt lysere på de spesifikke trådene. Kan man måle seg frem til selve bruddene? Og, det er på den øverste tråden et synlig "brudd" nesten på midten, men dette ser nesten ut som om det skal være slik, så rent som det bruddet er. Kan noen andre F11 eiere her bekrefte dette? Setter stor pris på tilbakemeldinger!
John Kr Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hei Kunne ikke du prøvd å ta et bilde av dine tråder så kan jeg samenligne de med mine så får vi se? Merkelig at ved brudd så vil du påvirke radioen, hmmm... Men har ikke du 5 års garanti?
Bogart_520DAT Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Har lest her på forumet at antennen til radioen også er i bakruten. Bilen er hentet i tyskland, men er fortsatt under garanti. Men det gjelder dessverre ikke om de som fjernet dekorfolien skadet varmetrådene. De advarte om at dette kunne skje, men jeg ville ha vekk dekoren. Det så ut til alt var gjort riktig, men tydeligvis har det blitt ett brudd ett sted. Men om du har en F11. Kan du se på den øverste tråden i bakruten om den er hel og går fra side til side uten "brudd" på ca 1 mm midt på ruten?
John Kr Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 ok, skal få gjort dette i løpet av dagen...
Alpejohn Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Dette problemet har jeg på min E39 også, jeg VET at jeg har brudd, for det er så vidt øverste del av bakruta som funker. Så oppdaga jeg for en stund siden at når jeg slo på varmetrådene så skurra radioen fryktelig. Slik jeg har forstått så ligger antenna i siderutene bak (på touring vertfall). Har ikke undersøkt dette noe mer
John Kr Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hei, beklager sent svar... Har sett på bakruta, der er det en del (mange) naturlige brudd, Vanskelig å forklare dette uten et bilde. Anmoder om at du tar et bilde av din bakrute så får vi samenligne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå