Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurte på hva Knott under gasspedalen er på min BMW E39 520i 97modell m52b20

noen som har peiling på hva den er til? og skjer det noe visst jeg fjerner den??

Skrevet

Automat? Isåfall er det kickdownbryter.

Uansett så er det vel en stopper for gasspedalen. Da er spjeldet helt oppe så ikke noe vits å gi mer gass :)

Skrevet

Vet du om det skjer noe om du fjerner den? er spjeldet heeeelt åpent da eller blir det det visst man fjerner den. bare luret for hvorfor i helvette skal de ha en knott under gasspedalen.... :o

Skrevet
Vet du om det skjer noe om du fjerner den? er spjeldet heeeelt åpent da eller blir det det visst man fjerner den. bare luret for hvorfor i helvette skal de ha en knott under gasspedalen.... :o

Har hørt den skal gå i 250++ om du fjerner den.. Nei er vel berre for og stoppe den når den er på maks, hehe ;)

Skrevet

Vet ikke, men om du fjerner den så vil spjeldet gå så mye opp at det begynner å lukke seg igjen; altså mindre gass ved fullt pådrag. Kan vel hende gasswire ryker også.

Skrevet

Og om det ikke var vaier, så er det uansett bare en pedalstopper.. Skjønner ikke hvor folk får slike ideer fra, hvor sannsynlig er det at det på noe sett og vis skal være noe poeng i å fjerne en pedalstopper??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...